استارت آپ ویزا چیست؟
23 می 2018 - 20:31
بازدید 442
8

استارت آپ ویزا یکی از برنامه های تجاری سیستم مهاجرتی کاناداست که از مسیری نه چندان ساده منجربه دریافت اقامت برای متقاضی و خانواده اش می شود. اگرچه این برنامه پیچیدگی های خاص خودش را دارد ولی برای کسانی که صاحب ایده ای ناب، خلاقانه و کارآمد هستند فرصت استثنایی اجرای این طرح بدون نیاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

استارت آپ ویزا یکی از برنامه های تجاری سیستم مهاجرتی کاناداست که از مسیری نه چندان ساده منجربه دریافت اقامت برای متقاضی و خانواده اش می شود.

اگرچه این برنامه پیچیدگی های خاص خودش را دارد ولی برای کسانی که صاحب ایده ای ناب، خلاقانه و کارآمد هستند فرصت استثنایی اجرای این طرح بدون نیاز به هزینه شخصی و با کمک سازمان های حمایت گر کانادایی را فراهم می آورد. در کنار آن اقامت دایم کانادا برای صاحبان طرح و بیزنس و خانواده آنها (تا 5 خانواده برای هر پرونده) از نکات جذاب و چشمگیر این برنامه مهاجرتیست.

استارت آپ ویزا چیست؟

برنامه استارت آپ ویزا کانادا مخصوص کارآفرینانی است که صاحب ایده، طرح و یا خلاقیتی ویژه هستند و می خواهند از طریق راه اندازی یک بیزنس اقامت دایم کانادا را برای خود وخانواده شان دریافت کنند.

شرایط بیزنس

  • این ایده باید کاملا نو آورانه بوده، باعث اشتغال زایی در جامعه کانادایی شود و قابلیت رقابت با نمونه های مشابه بین المللی را داشته باشد.
  • همچنین این طرح باید نظر مساعد حداقل یکی از شرکت های سرمایه گذاری معرفی شده از طرف اداره مهاجرت کانادا را جلب کرده و تاییدیه سرمایه گذاری آنها را، حتی پیش از ثبت پرونده درخواست اقامت کانادا، دریافت کرده باشد.
  • اگر سرمایه گذاری توسط Designated Canadian Venture Capital Fund تامین شود ۲۰۰ هزار دلار، و اگر سرمایه توسط Designated Canadian Angel Investor Group تامین می شود، حداقل آن باید  ۷۵ هزار دلار باشد.
  • اگر طرح در Canadian Business Incubator Program پذیرفته گردد، نیازی به تامین هزینه اولیه نخواهد بود و فقط باید در برنامه های مخصوص  آن ها وارد شود.
  • در زمان دریافت تاییدیه از طرف موسسه سرمایه گذاری کننده هر متقاضی باید حداقل 10 درصد حق رای (سهام) را داشته باشد و نهایتا 5 نفر به عنوان صاحبان بیزنس میتوانند با یک پرونده اقدام کنند.
  • متقاضیان و سازمان سرمایه گذار(حمایت کننده) باید مجموعا بیش از پنجاه درصد سهام بیزینس را داشته باشند.

لیست سازمان های حمایت کننده را در اینجا می توانید مشاهده کنید. 

چرا کانادا مقصد مناسبی برای ایجاد بیزنس جدید است؟

  • اقتصاد قوی
  • مالیات کم برای بیزنس ها، در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته
  • پایین بودن هزینه های اداره بیزنس
  • بالابودن سطح تحقیقات و خلاقیت
  • کیفیت بالای زندگی و رفاه مناسب
  • و چندین و چند دلیل  دیگر کانادارا تبدیل کرده است به یکی از مقاصد عالی و محبوب برای شروع بیزنس جدید

شرایط زبانی

متقاضی باید توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی، فرانسوی و یا هر دو را داشته باشد تا بتواند بیزنسی را در کانادا ایجاد، مدیریت و گسترش دهد.

داشتن مدرک زبان معتبر الزامی ست و در هر یک از مهارت های شنیدن، خواندن، نوشتن و گفتن در زبان انگلیسی و یا فرانسوی حداقل CLB5 درخواست شده است. 

شرایط مالی

هر متقاضی باید بتواند توانایی مالی پرداخت هزینه های اولیه زندگی خود و خانواده اش را اثبات کند که این عدد وابسته به تعداد افراد خانواده ببین 12475 دلار برای یک نفر تا 33014 دلار برای یک خانواده هفت نقره متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مالی اینجا را بخوانید. 

چنانچه طرح خلاقانه با موفقیت مواجه شوند هر یک از سهام داران ازجمله مهاجرین و شرکت حمایت گر در نتیجه این موفقیت سهیم خواهند بود و اگر بیزنس منتهی به شکست شود، تاثیری بر وضعیت اقامت دائم مهاجرین این پرونده نخواهد داشت. این برنامه با آگاهی از اینکه ممکن است برخی از بیزینس ها نیز با موفقیت روبرو نشوند، طراحی شده و ریسک آن نیز درنظر گرفته شده است.

چنانچه صاحب ایده ای خلاقانه، نوآوری و یا طرح جالبی هستید، می توانید طرح خود را برای بررسی به شکل بیزنس پلان کاملی برا ی ما در شرکت کنپارس ارسال کنید و از خدمات مهاجرتی این مجموعه برای اقامت خود، خانواده و همکاران تان در این پروژه استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar