از سرگیری برنامه زیرگروه پایه کارآفرینی بریتیش کلمبیا
23 جولای 2022 - 7:26
بازدید 648
14
 پس از وقفه یک ساله درخواست‌ها برای زیرگروه پایه کارآفرینی بریتیش کلمبیا دوباره ممکن می‌شود
ارسال توسط :
پ
پ

 پس از وقفه یک ساله درخواست‌ها برای زیرگروه پایه کارآفرینی بریتیش کلمبیا دوباره ممکن می‌شود

زیرگروه پایه برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا (Entrepreneur Immigration) 19 جولای سال گذشته به طور موقت متوقف شد و اکنون پس از این وقفه یک ساله بریتیش کلمبیا درخواست‌ها تحت زیرگروه پایه کارآفرینی از برنامه انتخاب استانی را از سر می‌گیرد.

این برنامه بدین دلیل متوقف شد که این استان غربی در حال بررسی روی این موضوع بود که چگونه اولویت‌های خود برای مهاجرت و پیشرفت اقتصادی را با آن هماهنگ کند.

یک تغییر بسیار مهم در به روز رسانی جدید برنامه زیرگروه پایه (BC PNP EI) ایجاد شده است.  از ۱۳ جولای، مقامات مهاجرت بریتیش کلمبیا می‌توانند دعوتنامه‌های درخواست (ITA) را بر اساس معیارهای جدید صادر کنند، از جمله:

بخش کسب و کار؛

محل کسب و کار پیشنهادی؛

جمعیت جامعه؛ و

آیا این کسب و کار پیشنهادی استارت آپ بوده یا خرید یک کسب و کار موجود است.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

تغییرات جدید برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا

در سال ۲۰۱۹، آخرین سال قبل از همه‌گیری کووید-۱۹، بریتیش کلمبیا ۲۳۲ دعوتنامه درخواست را برای متقاضیان زیرگروه پایه برنامه کارآفرینی ارسال کرد و اکنون انتخاب‌ها برای کارآفرینان دارای امتیاز بالا در سیستم طبق روال از سر گرفته می‌شود.

متقاضیان گروه کارآفرینی (EI) باید حداقل دارایی خالص ۶۰۰  هزار دلار داشته و حداقل ۲۰۰ هزار دلار در کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنند. همینطور یک شغل تمام وقت برای یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم باید ایجاد شد.

متقاضیان واجد شرایط تحت رده پایه برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا (BC PNP EI) باید شرایط زیر را داشته باشند:

کارآفرینان باید در ۱۰ سال گذشته این سوابق را به دست آورده باشند:

⦁ تجربه سه ساله یا بیشتر به عنوان مالک-مدیر کسب و کار، یا

⦁ حداقل چهار سال تجربه به عنوان مدیر ارشد، یا

⦁ ترکیبی از یک یا چند سال تجربه به عنوان مالک-مدیر کسب و کار و حداقل دو سال تجربه به عنوان مدیر ارشد.

آنها همچنین باید حداقل ۶۰۰ هزار دلار دارایی خالص داشته و حداقل ۲۰۰ هزار دلار در کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنند.

درخواست‌ها معمولاً ظرف ۴ ماه پردازش می شوند.

این کسب و کار می‌تواند به صورت شراکتی و در هر نقطه‌ای از بریتیش کلمبیا باشد، اما باید حداقل یک شغل تمام وقت برای یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم در کانادا ایجاد کند.

شرایط تحصیلی برای متقاضیان زیرگروه پایه بسته به تجربه قبلی متقاضی به عنوان یک کارآفرین یا مدیر متفاوت است.

کسانی که در پنج سال گذشته حداقل به مدت سه سال مالک یا مدیر کسب و کار  بوده‌اند، نیازی به رعایت الزامات آموزشی ندارند. کسانی که این تجربه را ندارند باید مدرک تحصیلی پس از متوسطه را داشته باشند.

این کارآفرینان همچنین باید معیارهای زبان کانادایی (CLB) را در زبان فرانسه یا انگلیسی برآورد کنند.

روند برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا

ابتدا باید پروفایلی در سیستم درخواست و ثبت‌نام آنلاین اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا (BCPNP) ایجاد کنید.

در مرحله بعد پروفایل شما امتیازدهی شده و وارد یک مجموعه رقابتی می‌گردد. از طریق انتخاب‌هایی که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شوند، از افراد با بالاترین امتیاز دعوت می‌شود تا برای تایید اولیه درخواست دهند. از زمان دریافت تایید اولیه، چهار ماه مهلت خواهید داشت تا درخواست و مدارک کامل خود را از طریق پورتال آنلاین اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا ارسال کنید.

پس از آن، باید یک شرکت حسابداریِ مورد تائید اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا، دارایی خالص شما را بررسی کند. در صورت موفق بودن، اجازه کار دو ساله و اجازه ایجاد تجارت در بریتیش کلمبیا به شما داده می‌شود. شما حداکثر بیست ماه فرصت خواهید داشت تا طرح تجاری خود را اجرا کنید. سپس می‌توانید گواهی استانی از بریتیش کلمبیا دریافت و برای اقامت دائم اقدام کنید.

اگر به اقدام از طریق زیرگروه پروژه‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید، ابتدا باید مطمئن شوید که شرکت و کارکنان کلیدی شما واجد شرایط هستند.

از شما خواسته خواهد شد که یک بازدید اکتشافی از بریتیش کلمبیا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محیط تجارت محلی انجام دهید. سپس باید با اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا تماس بگیرید تا در مورد طرح تجاری خود صحبت کنید. مرحله بعدی ثبت شرکت و ارائۀ درخواست است. در این مرحله، از شما خواسته می‌شود جزئیات شرکت، میزان سرمایه‌گذاری خود در بریتیش کلمبیا و شرایط کارکنان کلیدی پیشنهادی را ارائه دهید.

بریتیش کلمبیا ثبت شرکت شما را بررسی می‌کند و در صورت موفق بودن، از شما دعوت می‌شود تا درخواست دهید. شما باید ظرف نود روز درخواست خود را ارسال کنید. اگر درخواست شما تائید شود، شما و هر یک از کارکنان کلیدی باید یک توافقنامه اجرایی شرکتی با استان امضا کنید. سپس هر یک از شما نامه پشتیبانی برای اجازۀ کار دریافت کرده و می‌توانید درخواست اجازۀ کار به اداره مهاجرت کانادا بدهید.

پس از آن‌که به کانادا آمدید و تعهدات خود را تحت توافقنامه اجرایی انجام دادید، باید گزارش نهایی را به اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا ارسال کنید. پس از آن شما یک گواهی استانی دریافت خواهید کرد و ۱۸۰ روز مهلت خواهید داشت تا درخواست خود را برای اقامت دائم به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید.

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar