ارسال کپی گذرنامه به ورشو کافی است
24 می 2012 - 22:50
بازدید 317
7

 پس از مدتها سردرگمی متقاضیانی که نامه های درخواست پاسپورت ورشو را در اختیار داشتند ولی امکان ارسال گذرنامه را نداشتند تکلیف معلوم شد و سفارت کانادا در ورشو به جمع بندی رسید. در آخرین تماسها اعلام شد که  متقاضیان می توانند مدارک خواسته شده را همراه با کپی گذرنامه خود به سفارت کانادا در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 پس از مدتها سردرگمی متقاضیانی که نامه های درخواست پاسپورت ورشو را در اختیار داشتند ولی امکان ارسال گذرنامه را نداشتند تکلیف معلوم شد و سفارت کانادا در ورشو به جمع بندی رسید.

در آخرین تماسها اعلام شد که  متقاضیان می توانند مدارک خواسته شده را همراه با کپی گذرنامه خود به سفارت کانادا در ورشو ارسال کنند و این سفارت پس از انجام تشریفات اداری صدر ویزا مدارک لازم را به سفارت این کشور در آنکارا ارسال می کند و متقاضیان می توانند با در دست داشتن پاسپورت به سفارت آنکارا برای دریافت ویزای خود مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که برای مراجعه به سفارت یک نفر کافی است و لازم نیست همه اعضای خانواده مراجعه کنند. در ضمن در همان نامه درخواست ارسال گذرنامه بخشی هست که می توانید تکمیل کنید و به شخص دیگری نمایندگی بدهید تا ویزای شما را دریافت کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar