ارسال سالنامه ها پایان یافت
13 مارس 2012 - 7:31
بازدید 340
4

به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس کار بسته‌بندی و تحویل تمامی سالنامه‌های نوروزی به پست، امروز ۲۳ اسفند، ۱۳ مارچ، پایان یافت. توزیع سالنامه‌ها با پست پیشتاز انجام شده و اگر ازدحام پست در این روزها کار را به تاخیر نیندازد، تمامی بسته‌ها باید تا روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفندماه به دست متقاضیان برسد. چنانچه […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس کار بسته‌بندی و تحویل تمامی سالنامه‌های نوروزی به پست، امروز ۲۳ اسفند، ۱۳ مارچ، پایان یافت.

توزیع سالنامه‌ها با پست پیشتاز انجام شده و اگر ازدحام پست در این روزها کار را به تاخیر نیندازد، تمامی بسته‌ها باید تا روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفندماه به دست متقاضیان برسد. چنانچه سفارش دهنده‌ای تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند سالنامه را دریافت نکرد لطفا به دفتر کنپارس در تهران اطلاع دهد.

سالنامه متقاضیانی که از تاریخ ۲۳ اسفند ماه به بعد اقدام به خرید سالنامه بکنند، پس از پایان تعطیلات نوروزی تحویل پست داده خواهد شد.

گفتنی است تیراژ سالنامه مهاجرتی کنپارس که به صورت اختصاصی طراحی و چاپ گردیده و سرشار از نکات و مطالب مفید برای مهاجرت است، محدود بوده و بر اساس اولویت تقاضا برای علاقمندان ارسال می‌گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar