ارسال بیش از 2500 دعوت نامه دیگر از سوی اداره مهاجرت
15 آوریل 2015 - 17:38
بازدید 378
7

بر اساس آخرین اعلام اداره مهاجرت کانادا در تاریخ 13 ایپرل 2015، در هفتمین نوبت از انتخاب متقاضیان در سیستم Express Entry  برای 925 نفر دعوت‌نامه ارسال شده است. این پروسه در روزهای دهم و یازدهم ایپرل انجام شده است. بر اساس این اعلام، پایین‌ترین امتیازی که به آن دعوت‌نامه تعلق گرفته عدد 469 بوده […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس آخرین اعلام اداره مهاجرت کانادا در تاریخ 13 ایپرل 2015، در هفتمین نوبت از انتخاب متقاضیان در سیستم Express Entry  برای 925 نفر دعوت‌نامه ارسال شده است.

این پروسه در روزهای دهم و یازدهم ایپرل انجام شده است.

بر اساس این اعلام، پایین‌ترین امتیازی که به آن دعوت‌نامه تعلق گرفته عدد 469 بوده که باز هم پایین‌تر از امتیاز نوبت پنجم یعنی 481 بوده اما از پایین‌ترین امتیاز نوبت ششم یعنی 453 اندکی بیشتر است.

همچنین در نوبت هفتم به نسبت دو نوبت قبلی، برای افراد کمتری دعوت‌نامه ارسال شده است. در نوبت پنجم 1620 و در نوبت ششم 1637 دعوت‌نامه ارسال شده بودند.

به این ترتیب در ادامه رفتار این اداره، کماکان برای افرادی هم که بدون پیشنهاد شغل رسمی و یا گواهی انتخاب استان هستند دعوت‌نامه ارسال شده است. البته امتیاز شخصی بالای متقاضیانی که دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند حکایت از آن دارد که این اداره نتوانسته چشم بر روی قابلیت‌های شخصی این افراد ببندد به‌ویژه که نیاز بازار کار در برخی عناوین شغلی و مناطق جغرافیایی بسیار بالا است.

از سوی دیگر در شنیده‌های غیررسمی چنین مطرح شده که افرادی با امتیازات بالاتر از حداقل‌های اعلام شده، هنوز دعوت‌نامه‌ای دریافت نکرده‌اند. از آنجا که اداره مهاجرت تا امروز مشخص نکرده که با چه ساز و کاری دست به انتخاب افراد می‌زند و همچنین جزییاتی از رشته‌های شغلی و کشورهای محل اقدام متقاضیان اعلام نشده نمی‌توان در مورد صحت و سقم این اخبار اظهار نظر کرد.

برای اقدام در این سیستم فرم ارزیابی  کنپارس را تکمیل کنید و از مشاوران کارآزموده شرکت وقت مشاوره رایگان بخواهید. 

در ضمن برای اطلاع از بسته‌های کمک به کاریابی سازمان کاریابی بین المللی کنپارس CIRA اینجا را بخوانید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar