ارسال ایمیل‌های اشتباه توسط اداره مهاجرت
13 آگوست 2022 - 2:34
بازدید 493
5
اداره مهاجرت کانادا دستورالعمل‌های تمدید مجوز کار را به آدرس‌ ایمیل‌های اشتباه ارسال کرد
ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا دستورالعمل‌های تمدید مجوز کار را به آدرس‌ ایمیل‌های اشتباه ارسال کرد

مقامات اداره مهاجرت کانادا اعلام کردند، در حال بررسی افشاء غیرمجاز اطلاعات متقاضیانی است که در آن ایمیل‌های تمدید مجوز کار به آدرس ایمیل‌های اشتباهی ارسال شده است.

گفته شده بود که دارندگان مجوز کار پس از فارغ التحصیلی(PGWP) و متقاضیان اقامت موقت به اقامت دائم (TR2PR) که مجوز کارشان منقضی شده و یا در حال انقضا است، منتظر ایمیل دستورالعمل نحوه تمدید وضعیت خود باشند. یک روز بعد، چندین گزارش در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه اداره مهاجرت کانادا (IRCC) ایمیل‌های حاوی نام، شماره درخواست و شناسه‌های مشتری را به آدرس‌های اشتباه ارسال کرده است.

اداره مهاجرت اعلام کرد که از افشاء غیرمجاز اطلاعات، یک روز پس از اعلام اقدامات جدید مطلع شده است. هدف ارسال این ایمیل‌ها مطلع ساختن متقاضیان از امکان تمدید مجوز کار برای تاریخ اعتبار طولانی‌تری یا امکان انصراف از تمدید بود.

در ایمیل اداره مهاجرت آمده است: « تحقیقات در مورد افشاء غیرمجاز اطلاعات در حال حاضر در حال انجام است. ما در حال انجام اقدامات احتیاطی و اقدامات مناسب برای اطمینان از امنیت اطلاعات هستیم. هنگامی که همه متقاضیان مورد هدف این ایمیل‌ها شناسایی شدند، یک ایمیل با اطلاعات صحیح به آنها ارسال می‌شود. »

طبق اعلام اداره مهاجرت، افراد تحت تاثیر واقع شده باید منتظر یک ایمیل جداگانه برای اطلاع از نقض حریم خصوصی باشند. هر کسی که پیامی را دریافت کرده که مربوط به شخص دیگری است باید آن را حذف کند. سپس برای افراد تحت تاثیر واقع شده یک اطلاعیه اصلاحی و پیام ایمیل صحیح ارسال می‌شود.

سخنگوی اداره مهاجرت در پاسخ به این سوال که اداره مهاجرت برای رفع این مشکل چه می کند، پاسخ داد:

»دولت کانادا تعهدات حفظ حریم خصوصی خود را بسیار جدی می‌گیرد و ما اقدامات لازم را برای محافظت از حریم خصوصی همه کسانی که به آنها خدمت می‌کنیم را انجام خواهیم داد. اداره مهاجرت مجموعه‌ای از خط‌مشی‌ها و رویه‌ها را برای محافظت از حریم خصوصی کانادایی‌ها و کسانی که امیدوارند به اینجا بیایند در نظر گرفته و ما مرتباً برای اطمینان از رعایت آنها اقدام می‌کنیم.»

اداره مهاجرت  همچنین در حال بررسی اتفاقات فعلی برای جلوگیری از تکرار این وضعیت و به حداقل رساندن خطای انسانی است.

در پاسخ به این سوال که آیا این نقض حریم خصوصی تأثیری بر سرعت دریافت مجوزهای کاری متقاضیان دارد و چقدر طول می‌کشد تا آنها ایمیل‌های صحیح را دریافت کنند، مقامات اداره مهاجرت اظهار کردند که این موضوع هنوز در دست بررسی است و نمی‌توانند به طور قطعی بازه زمانی تا رفع مشکل ارائه دهند.

اهمیت این ایمیل‌ها

اتباع خارجی نمی‌توانند بدون وضعیت قانونی در کانادا کار کنند. در بیشتر موارد، آنها به مجوز کار نیاز دارند تا برای مدت زمان مشخصی امکان کار در کانادا را داشته باشند.

مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) یک مجوز کار باز است که به متقاضیان اجازه می‌دهد برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنند. این دارندگان مجوز کار همگی از یک موسسه آموزشی موردتائید در کانادا فارغ التحصیل شده‌اند. اغلب، آنها برای اقامت دائم از طریق برنامه تجربه کانادایی (CEC) درخواست می کنند که یکی از برنامه‌های مهاجرتی تحت سیستم اکسپرس انتری است.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

خبر جدید برای دارندگان مجوز کار پس از فارغ التحصیلی

نحوه درخواست برای اجازه کار آزاد در کانادا

توسعه مسیر جدید و سریع «اقامت موقت به اقامت دائم«

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar