اداره مهاجرت فدرال به دکتری حرفه ای ۲۰ امتیاز می دهد
29 نوامبر 2010 - 13:06
بازدید 352
11

  علی مختاری   با وجود همه تلاشها شامل ایجاد پتیشن آنلاین، ارسال نامه های متعدد به وزیر مهاجرت و نیز اداره مهاجرت در سوریه، پزشکان و دیگر فارغ التحصیلانی که در ایران دکتری حرفه ای دریافت می کنند تنها ۲۰ امتیاز از ۲۵ امتیاز تحصیلات را دریافت می کنند. البته تلاشهای ما برای متقاعد ساختن […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

با وجود همه تلاشها شامل ایجاد پتیشن آنلاین، ارسال نامه های متعدد به وزیر مهاجرت و نیز اداره مهاجرت در سوریه، پزشکان و دیگر فارغ التحصیلانی که در ایران دکتری حرفه ای دریافت می کنند تنها ۲۰ امتیاز از ۲۵ امتیاز تحصیلات را دریافت می کنند. البته تلاشهای ما برای متقاعد ساختن اداره مهاجرت همچنان ادامه دارد اما …..

 

۱-  دوستانی که بر اساس ۲۰ امتیاز مدرک تحصیلی به مجموع ۶۷ امتیاز نمی رسند لازم است با بدست آوردن نمره بهتر زبان و ارائه آن اطمینان حاصل کنند که نمره قبولی بدست می آورند. خوشبختانه دانشگاه آزاد هم در خصوص آیلتس فعال شده است و احتمالا امکان شرکت در امتحان در زمان کوتاه وجود دارد.

 

۲- عزیزانی که نمره آیلتس جدید می گیرند حتی در صورت عدم امکان ارسال به موقع برای فایل قبلی و رد احتمالی می توانند با داشتن نمره زبان فایل جدید باز کنند بنابراین در اقدام برای گرفتن نمره بهتر در آیلتس شک نکنید.

 

۳- اگر چه با همه دوستان پزشک در این خصوص تلفنی از سوی دفتر ما در مونترآل و تهران تماس گرفته شده است ولی این پست به منزله ابلاغ رسمی به همه دوستانی است که در این وضعیت قرار دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar