اخبار جدید درباره سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس
26 ژانویه 2012 - 8:47
بازدید 362
8

سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس آخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال زیاد پیش‌فروش آن از هفته آینده آغاز خواهد شد. این سالنامه نسبت به سالنامه سال گذشته از محتوای بسیار غنی‌تری برخوردار است و تلاش شده تا خیلی کاربردی تر از نسخه گذشته باشد خصوصا بریا کسانی‌که در سال ۱۳۹۱ به […]

ارسال توسط :
پ
پ

سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس آخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال زیاد پیش‌فروش آن از هفته آینده آغاز خواهد شد. این سالنامه نسبت به سالنامه سال گذشته از محتوای بسیار غنی‌تری برخوردار است و تلاش شده تا خیلی کاربردی تر از نسخه گذشته باشد خصوصا بریا کسانی‌که در سال ۱۳۹۱ به کانادا مسافرت خواهند داشت.

به محض آغاز پیش‌فروش سالنامه کنپارس، جزییات کاملی از محتوای آن به اطلاع شما خواهد رسید.

به دوستانی که در اندیشه مهاجرت هستند توصیه می‌کنیم این سالنامه را به عنوان یک مرجع مفید برای آگاهی از روزها و وقایع مهم تقویم کانادایی و سرشار از نکات و پندهای مفید برای زندگی در کانادا، حتما برای خود تهیه کنند. همچنین اگر در میان دوستان و آشنایان خود کسانی را متقاضی مهاجرت به کانادا می‌شناسید و در اندیشه هدیه دادن یک کالای کاربردی و مفید به آنها هستید، این سالنامه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

اما اگر برای شما یک سالنامه شکیل با چاپ خیلی خوب و حاوی اطلاعات مرسوم همه سالنامه‌های چاپ ایران اهمیت دارد باز هم سالنامه کنپارس یک انتخاب ویژه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar