اخباری در ارتباط با خبرنامه کنپارس
21 فوریه 2012 - 16:27
بازدید 289
7

 به اطلاع دوستان پیگیر می‌رسانیم که خبرنامه اینترنتی کنپارس که تاکنون بیش از ۸۰ شماره از آن منتشر شده در آستانه تغییرات مهمی است که بخشی از آن را در اسفند ۱۳۹۰ و مواردی را در فروردین ۱۳۹۱ شاهد خواهید بود. این تغییرات شامل محتوای مطالب، شکل و ظاهر و همچنین شیوه توزیع می‌شود. تغییرات […]

ارسال توسط :
پ
پ

 به اطلاع دوستان پیگیر می‌رسانیم که خبرنامه اینترنتی کنپارس که تاکنون بیش از ۸۰ شماره از آن منتشر شده در آستانه تغییرات مهمی است که بخشی از آن را در اسفند ۱۳۹۰ و مواردی را در فروردین ۱۳۹۱ شاهد خواهید بود. این تغییرات شامل محتوای مطالب، شکل و ظاهر و همچنین شیوه توزیع می‌شود.

تغییرات محتوایی و ظاهری خبرنامه را به محض انجام آنها مشاهده خواهید کرد اما سه نکته بسیار مهم در این تغییرات وجود دارد که آگاهی از آنها می‌تواند برای شما مهم باشد:

نکته اول در مورد کوپن‌های امتیازی در داخل خبرنامه‌ها است. کنپارس در نظر دارد برای تشویق مخاطبان به مطالعه خبرنامه‌ها در ماه‌های اینده به همراه آنها، کوپن‌های امتیازی ارسال نماید که از طریق ورود اطلاعات این کوپن‌ها افراد بتوانند امتیازات خود را افزایش دهند. اهمیت افزایش امتیازات در این است که افراد سریع‌تر می‌توانند از مزایای امتیازات نظیر دسترسی به عضویت ویژه سایت برخوردار شوند. در همین مورد عضویت ویژه سایت، پروموشنی برای نوروز ۱۳۹۱ در نظر گرفته شده است که در نیمه دوم اسفند اعلام خواهد شد.

نکته دوم مربوط به پالایش دیتابیس ایمیل‌های خبرنامه از آدرس‌هایی‌ست که خبرنامه را باز نمی‌کنند. لازم به توضیح است که هم‌اکنون خبرنامه کنپارس برای ده‌ها هزار آدرس ایمیل ارسال می‌شود و تعداد بسیار زیاد ادرس‌ها سبب شده که مدت زمان ارسال این ایمیل‌ها بیش از ۳۰ تا ۳۵ ساعت طول بکشد. این مدت برای خبرنامه‌ای که به صورت هفتگی ارسال می‌شود طولانی به نظر می‌رسد. همچنین در مواردی مثل ارسال کوپن تشویقی دسترسی نامحدود به مطالب سایت که با استقبال بسیار گسترده مخاطبان روبرو شد، دیر رسیدن خبرنامه به تعدادی از مخاطبان سبب کاهش زمان مفید دسترسی شد. با بررسی‌های انجام شده تصمیم نهایی این شده است که بهترین کار، پالایش دیتابیس از ایمیل‌هایی است که صاحبان آنها بنا به دلایل مختلف خبرنامه دریافتی را باز نکرده‌اند و در عوض ارائه سرویس بهتر به علاقه‌مندان پیگیر است. به این منظور، به زودی آدرس ایمیل تمام کسانی که در سه ماه گذشته حداقل یک خبرنامه را بازنکرده باشند از دیتابیس حذف خواهد شد. امیدواریم با این کار و کاهش آدرس‌ها به متقاضیان علاقه‌مند بتوانیم به این افراد سریع‌تر، چابک‌تر و بهتر سرویس‌دهی انجام دهیم و بر جذابیت‌های خاص چون خبرهای ویژه و کوپن‌های تشویقی بیافزاییم.

نکته سوم در مورد ارتباط وسیع‌تر خبرنامه با وبلاگ نویسندگان سایت است. به دلیل حجم قابل توجه تولید اطلاعات توسط تیم نویسندگان کنپارس، در نظر داریم خبرنامه را به عنوان مرجع اصلی اطلاع‌رسانی برای انعکاس این مطالب تبدیل کنیم. بدیهی است که در این صورت، مخاطبان خبرنامه مطمئن خواهند شد که هیچ مطلب مهمی را که در سایتها و وبلاگ‌های مختلف کنپارس منعکس شده از دست نخواهند داد.

اگر شما پیشتر برای خبرنامه ثبت نام کرده‌اید و آن را دریافت نمی‌کنید احتمالا خبرنامه در پوشه‌ای غیر از پوشه inbox ایمیل شما قرار دارد. با انتقال آن به پوشه مربوطه و گشایش آن می‌توانید از حذف شدن ایمیل خود از دیتابیس آدرس‌ها اجتناب کنید. البته به شرطی که بخواهید خبرنامه را دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar