احتمال کمبود نیروی کار در استان البرتا در فصل پاییز
25 جولای 2012 - 22:00
بازدید 406
7

این روزها بازار کار در استان البرتا آن‌چنان داغ بوده که یک شرکت کاریابی امریکایی تصمیم گرفته تا اولین شعبه کانادایی خود را در شهر کلگری افتتاح کند. شرکت Peak Technical Consulting Canada که در زمینه استخدام و به‌کارگماشتن مهندسان و متخصصان و کارشناسان فنی تبحر دارد، در ماه جون و با تمرکز بر حوزه […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها بازار کار در استان البرتا آن‌چنان داغ بوده که یک شرکت کاریابی امریکایی تصمیم گرفته تا اولین شعبه کانادایی خود را در شهر کلگری افتتاح کند.

شرکت Peak Technical Consulting Canada که در زمینه استخدام و به‌کارگماشتن مهندسان و متخصصان و کارشناسان فنی تبحر دارد، در ماه جون و با تمرکز بر حوزه صنایع نفت و گاز در استان البرتا آغاز به کار نموده است.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر پیتزبرگ واقع شده و دفاتر آن در سراسر بخش‌های شمال‌شرقی امریکا و ایالت کالیفرنیا پراکنده‌اند.

آقای کری رایان، مدیر توسعه بیزینس‌ها در دفتر کلگری می‌گوید: «در واقع ما به دلیل تقاضای بالای مشتریان خود به اینجا آمدیم. متوجه شدیم که در این منطقه فرصت‌های زیادی برای توسعه وجود دارد و بیزینس ما می‌تواند برای کمپانی‌های این منطقه که به دنبال نیروی کار هستند تا چه اندازه مفید باشد. در کلگری تمرکز ما بر صنایع نفت و گاز است زیرا در حال حاضر پتانسیل اصلی در این بخش و در زمینه پروژه‌های نفت‌ شنی است که برنامه‌ریزی برای برخی از آنها از ۱۰ سال پیش آغاز شده و اکنون به مرحله اجرا رسیده‌اند.»

متن کامل این خبر را در وبسایت کاریابی کنپارس، در این صفحه مطالعه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar