احتمال رشد در روند استخدام متخصصان IT در سال ۲۰۱۱
01 دسامبر 2010 - 16:25
بازدید 385
10

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده توسط تصمیم‌گیرندگان بیزینس‌های کانادایی که از طرف شرکت‌های بزرگی چون Sapphireو IBM Canadaمامور انجام این تحقیق شده بودند، پروژه‌های ITکه به مواردی چون همکاری collaboration، امنیتsecurity  و برنامه‌نویسی انبوه cloud computingمربوط می‌شوند به یکی از امیدهای استخدامی برای متخصصان کانادایی در این زمینه تبدیل شده‌اند. تقریبا پیش‌بینی بیش از […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده توسط تصمیم‌گیرندگان بیزینس‌های کانادایی که از طرف شرکت‌های بزرگی چون Sapphireو IBM Canadaمامور انجام این تحقیق شده بودند، پروژه‌های ITکه به مواردی چون همکاری collaboration، امنیتsecurity  و برنامه‌نویسی انبوه cloud computingمربوط می‌شوند به یکی از امیدهای استخدامی برای متخصصان کانادایی در این زمینه تبدیل شده‌اند.

تقریبا پیش‌بینی بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان به پرسش‌های مطرح‌شده در این نظرسنجی این بوده که فکر می‌کنند نیازهای بازار ITبه نیروی کار در آینده نزدیک و در درازمدت در حال افزایش است و وضعیت بازار کار در این حوزه بسیار بهتر از وضعیتی است که این گروه در سال ۲۰۰۹ آن را پشت سر گذاشته‌اند. علاوه بر آن تقریبا ۵۰ درصد از این پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که قصد دارند تا در همین سه‌ماهه سطح نیروهای کاری خود را از نظر کمی بالاتر ببرند و این در حالی بوده که تنها ۷ درصد از پاسخ‌دهندگان در فکر کاهش نیروهای خود بوده‌اند.   

سرجیو متیوس، مدیر شرکت Sapphireدر این‌باره می‌گوید: «چشم‌انداز ما برای کسانی که در حوزه ITبه دنبال کار هستند بسیار مثبت است. اصولا این حوزه اولین حوزه‌ای بوده که بعد از دوره رکود اقتصادی به سرعت به حالت عادی بازگشته و این نتایج نشان می‌دهند که در حال حاضر نیز نیاز به نیروی کار در آن همچنان در حال افزایش است.»

حدود ۹۵ درصد از پاسخ‌دهندگان به پرسش‌هایی مشابه این طور پاسخ داده‌اند که می‌خواهند در سال ۲۰۱۱ در وضعیت موجود خود باقی بمانند یا نیروهای خود را افزایش دهند. اغلب این پاسخ‌دهندگان نیز به نیروهایی در زمینه همکاری (با ۴۴ درصد)، امنیت (با ۲۵ درصد) و برنامه‌نویسی انبوه (با ۱۸ درصد) نیاز دارند.

باب وایلی، معاون ارشد شرکت IBMدر بخش مرکز داده‌ها، فضای کار و خدمات نوآوری این شرکت می‌گوید: «با همگرا شدن این تکنولوژی، تقاضا برای تخصص‌هایی در زمینه‌های همکاری، امنیت و برنامه‌نویسی انبوه بسیار بالا رفته است. شرکت‌ها به دلیل مزایای برنامه‌نویسی‌های انبوه بسیار مایل هستند که از آن استفاده کنند اما پیش از هر چیز باید استراتژی‌های خود را توسعه دهند و متوجه تاثیر این کار در کل فعالیت‌های خود باشند. یافتن متخصصان ITبه منظور بالا بردن سطح تکنولوژیکی کار، امری بسیار دشوار است و کمپانی‌ها برای پر کردن خلاهای خود در این زمینه باید روش‌های خلاقانه‌ای را در پیش بگیرند.»

اطلاعات بیشتر در مورد این نظرسنجی در ماه ژانویه و فوریه سال ۲۰۱۱ منتشر خواهد شد.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar