احتمال حذف شرط اقامت سرمایه گذاران برای دریافت شهروندی
14 آگوست 2012 - 16:31
بازدید 373
10

 علی مختاری؛  امروز دو خبر غیر رسمی در مورد متقاضیان سرمایه گذاری به دستم رسید که بدون واسطه از وزیر مهاجرت آقای جیسن کنی نقل شده است. نخستین خبر اینکه ایشان در نظر دارند شرط اقامت سه ساله برای دریافت شهروندی را در مورد کسانی که با ویزای سرمایه گذاری وارد کانادا می شوند به […]

ارسال توسط :
پ
پ

 علی مختاری؛

 امروز دو خبر غیر رسمی در مورد متقاضیان سرمایه گذاری به دستم رسید که بدون واسطه از وزیر مهاجرت آقای جیسن کنی نقل شده است.

نخستین خبر اینکه ایشان در نظر دارند شرط اقامت سه ساله برای دریافت شهروندی را در مورد کسانی که با ویزای سرمایه گذاری وارد کانادا می شوند به شرط انجام سرمایه گذاری بیشتر بردارد. این موضوعی است که به صورت جدی مورد بحث است و ممکن است با تغییرات جدید در سال ۲۰۱۳ اعلام شود. این موضوع چند سال پیش در دستور کار دولت قرار داشت که با تحولاتی که در ساختار قدرت در کانادا بوجود آمد به فراموشی سپرده شد. به نظر می رسد محافظه کاران به تدریج درستی روش لیبرالها در بعضی حوزه ها را دریافته اند.

خبر دیگر اینکه در نظر دارند برنامه سرمایه گذاری فدرال با رقم یک میلیون و ششصد هزار دلار باز کنند که در این صورت برای استفاده از تسهیلات بانکهای واسط پرداخت ۳۶۰ هزار دلار بدون بازگشت می تواند جایگزین آن رقم باشد.  

توجه داشته باشید که اگر چه منبع خبر بسیار موثق است ولی اعلام این خبر غیر رسمی (که بنا به وظیفه اطلاع رسانی انجام می شود) برای ما هیچ مسوولیتی ایجاد نمی کند و در این زمینه تعهدی وجود ندارد.  

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar