احتمال تکمیل رشته پرستاری تا هفته آینده
06 سپتامبر 2011 - 21:50
بازدید 374
7

پس از دو هفته وقفه، اداره مهاجرت کانادا امروز، ۶ سپتامبر، آمار فهرست مشاغل فدرال را به‌روز کرد. بر این اساس رشته پرستاری با ۴۱۰ پرونده پذیرفته شده احتمالا ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده تکمیل خواهد شد. البته همان‌طور که بارها متذکر شده‌ایم بین آمار اعلام شده و پرونده‌های دریافت شده همیشه یک […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از دو هفته وقفه، اداره مهاجرت کانادا امروز، ۶ سپتامبر، آمار فهرست مشاغل فدرال را به‌روز کرد. بر این اساس رشته پرستاری با ۴۱۰ پرونده پذیرفته شده احتمالا ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده تکمیل خواهد شد. البته همان‌طور که بارها متذکر شده‌ایم بین آمار اعلام شده و پرونده‌های دریافت شده همیشه یک فاصله چند روزه وجود دارد و احتمالا تعداد پرونده‌های این رشته که در CIO از پست دریافت شده و هم‌اکنون در حال بررسی مقدماتی (از نظر صحت در پرداخت هزینه‌ها، تکمیل و مرتبط بودن مدارک و امتیازآوری) است بسیار نزدیک به عدد ۵۰۰ می‌باشد و برآورد ما این است که در عمل، ظرفیت این رشته نهایتا تا آخر این هفته تکمیل خواهد بود. بدین ترتیب پرستاری، دومین رشته‌ای از فهرست مشاغل سال ۲۰۱۱ خواهد بود که از لیست ۲۹تایی خارج شده و تعداد مشاغل قابل تقاضا برای برنامه نیروی متخصص فدرال را به ۲۷ رشته کاهش خواهد داد.

در جایگاه‌های بعدی فهرست به‌روزشده، داروسازی با ۱۲۳ پرونده، مدیریت رستوران و خدمات تغذیه با ۱۱۲ پرونده، دندان‌پزشکی با ۷۷، بیولوژی با ۶۹ و پزشکی عمومی با ۵۴ پرونده قرار دارند. بالاخره بعد از دو ماه، آمار پزشکی عمومی از پزشکی تخصصی فزونی گرفت درحالی‌که هنوز مشخص نشده است دلیل عدم پذیرش پرونده‌ها در این رشته برای حدود ۴۵ روز چه بوده است. همچنین با دریافت یک پرونده در رشته اپراتوری جرثقیل بالاخره آمار این رشته از عدد صفر خارج شد و اداره مهاجرت می‌تواند به تامین نیاز بازار کانادا به این رشته از طریق این برنامه مهاجرتی امیدوار باشد!

بعد از حدود ۷۰ روز از آغاز پذیرش پرونده در فهرست جدید، تعداد ۱۶۹۸ پرونده از سقف ۱۰ هزار پرونده دریافت شده است. به نظر می‌رسد که روند دریافت پرونده‌ها در ماه گذشته اندکی کندتر شده است که می‌تواند یک دلیل آن به مرخصی رفتن کارمندان ادارات و شرکت‌ها به صورت مرسوم در این ماه باشد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar