احتمال تکمیل دو رشته دیگر تا پایان ماه می ۲۰۱۱
12 می 2011 - 9:22
بازدید 223
5

بر اساس آخرین به‌روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال، تکمیل ظرفیت دو رشته دندان‌پزشکی و بیولوژی تا پایان ماه حاضر (حدود ۲۰ روز دیگر) قطعی به نظر می‌رسد. مطالب مرتبط اینجا می آیند. رشته اول هم‌اکنون ۹۴۸ پرونده ثبت شده دارد که تنها ۵۲ پرونده تا رسیدن به سقف ۱۰۰۰‌تایی فاصله دارد و احتمالا با پرونده‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس آخرین به‌روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال، تکمیل ظرفیت دو رشته دندان‌پزشکی و بیولوژی تا پایان ماه حاضر (حدود ۲۰ روز دیگر) قطعی به نظر می‌رسد.

رشته اول هم‌اکنون ۹۴۸ پرونده ثبت شده دارد که تنها ۵۲ پرونده تا رسیدن به سقف ۱۰۰۰‌تایی فاصله دارد و احتمالا با پرونده‌های در دست بررسی و در راه، این سقف همین هفته یا نهایتا هفته اینده تکمیل خواهد شد.

رشته دوم با ۸۹۴ پرونده، هنوز ۱۰۶ پرونده تا تکمیل شدن فاصله دارد که آنهم به احتمال زیاد ظرف سه هفته اینده به این ظرفیت خواهد رسید. بدیهی است که این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که می‌خواهند از طریق این رشته در برنامه اقامت دائم از طریق نیروی متخصص فدرال اقدام نمایند.

در ادامه، سه رشته پزشکان عمومی، معماری و پزشکان متخصص با آماری بیش از ۷۰۰ پرونده تا حدود ۸۰۰‌تا، در نوبت تکمیل قرار دارند و احتمالا تا پایان ماه جون (ژوئن) که زمان رسمی پایان اعتبار این فهرست است به سقف ۱۰۰۰ پرونده خواهند رسید. سایر رشته‌ها قطعا تا آن تاریخ تکمیل نخواهند شد.

از سقف ۲۰ هزار رشته‌ای مورد نظر برای سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱، تا کنون ۱۱ هزار و ۷۹۲ پرونده در سیستم پذیرش شده و احتمالا تا پایان ماه جون چیزی حدود ۱۵۰۰ پرونده به این عدد اضافه خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar