احتمال بازگشایی مرزهای کانادا پس از ۲۱ جولای
08 جولای 2021 - 9:16
بازدید 446
8

با افزایش واکسینه شدگان و کاهش موارد جدید کووید19، بازگشایی مرزهای کانادا امکان پذیر خواهد بود از زمان شیوع همه گیری کرونا، کانادا هر ماه محدودیت‌های سفر را تمدید کرده است؛ با این حال، ممکن است جولای امسال متفاوت باشد. طبق گفته دولت فدرال، 75 درصد کانادایی‌ها باید قبل از بازگشایی مرز، واکسینه شوند. آخرین […]

ارسال توسط :
پ
پ

با افزایش واکسینه شدگان و کاهش موارد جدید کووید19، بازگشایی مرزهای کانادا امکان پذیر خواهد بود

از زمان شیوع همه گیری کرونا، کانادا هر ماه محدودیت‌های سفر را تمدید کرده است؛ با این حال، ممکن است جولای امسال متفاوت باشد.

طبق گفته دولت فدرال، 75 درصد کانادایی‌ها باید قبل از بازگشایی مرز، واکسینه شوند. آخرین داده‌های دولت حاکی از آن است که 31 درصد کانادایی‌ها کاملاً واکسینه شده، و 76 درصد جمعیت دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

انتظار می‌رود 80 درصد کانادایی‌ها تا پایان ماه جولای به طور کامل واکسینه شوند.

علاوه بر آمار واکسیناسیون، تعداد مبتلایان جدید، شیوع نسل‌های جدید ویروس، و وضعیت کووید19 در سایر کشورها، بر تصمیم گیری در مورد بازگشایی مرزهای کانادا تأثیرگذار خواهد بود.

در اواخر ماه ژوئن، نخست وزیر کانادا، آقای «جاستین ترودو»، اظهار داشت طی هفته های آینده، محدودیت‌های سفر کاهش خواهد یافت.

دولت آقای «ترودو» صراحتاً اعلام کرده است که افکار عمومی تأثیر مستقیمی بر لغو محدودیت‌های سفر خواهد داشت. عموم مردم کانادا از محدودیت‌های مرزی برای کاهش شیوع کرونا حمایت کرده اند. رویکرد محتاط‌تر در تلاش برای شکست کووید19 و سیاست دولت فعلی در تمدید محدودیت‌ها نقش داشته است.

محدودیت‌های سفر فعلی کانادا تا تاریخ 21 جولای برقرار است. برخی از مسافران به تازگی از این محدودیت‌ها معاف شده اند. با افزایش واکسینه شدگان و کاهش موارد جدید کووید19، این احتمال وجود دارد که پس از 21 جولای، مرزهای کانادا برای تعداد بیشتری از مسافران بازگشایی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar