احتمال ارائه محدود خدمات کنسولی در سفارت کانادا در تهران
23 جولای 2012 - 15:41
بازدید 209
7

همان‌طور که مطلع هستید بخش کنسولی سفارت کانادا در تهران مدتی‌ست که تعطیل شده و همه فعالیت‌های مربوطه به این بخش، به سفارت کانادا در آنکارا انتقال یافته است. این اقدام از روز نخست با اعتراضاتی از سوی شخصیت‌های مطرح جامعه ایرانیان کانادا مواجه شد که برخی از آنها در همین وبسایت به اطلاع شما […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که مطلع هستید بخش کنسولی سفارت کانادا در تهران مدتی‌ست که تعطیل شده و همه فعالیت‌های مربوطه به این بخش، به سفارت کانادا در آنکارا انتقال یافته است. این اقدام از روز نخست با اعتراضاتی از سوی شخصیت‌های مطرح جامعه ایرانیان کانادا مواجه شد که برخی از آنها در همین وبسایت به اطلاع شما رسیده است.

اخیرا جیسن کنی، وزیر مهاجرت در پاسخ به نامه اعتراضی آقای زارع‌زاده اردشیر، یکی از فعالین حقوق بشر در کانادا اعلام کرده که اداره مهاجرت در اندیشه فعال‌سازی مجدد سفارت کانادا در تهران برای ارائه خدمات محدود به ایرانیان است. جناب وزیر در پاسخ خود گفته‌اند: «من می‌دانم که انتقال دفتر ویزا از تهران به آنکارا در جامعه مقداری نگرانی ایجاد کرده است. بدین دلیل من از کار‌کنان اداره‌ شهروندی و مهاجرت خواسته‌ام تا امکان باز کردن بخش پذیرش مدارک ویزا (visa application centre VAC) را در تهران بررسی نمایند که در این بخش متقاضیان می‌توانند فرم درخواست ویزا را تکمیل و هزینه مربوطه را پرداخت و پاسپورت خود را در تهران تحویل دهند.»

البته هنوز مشخص نیست که نتیجه عملی این وعده چه زمانی مشخص خواهد شد خصوصا که جناب کنی در بیان وعده‌های عمل نشده سابقه‌دار هستند.

برای مطالعه متن کامل این خبر اینجا را ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar