اجرای موفقیت‌آمیز نشست پزشکان در مشهد
12 دسامبر 2010 - 11:07
بازدید 396
5

با تلاش همه جانبه همکاران کنپارس در مشهد خصوصا مدیر مجموعه سرکار خانم دکتر ساغری، اولین نشست پزشکان در این شهر با موفقیت به پایان رسید. این برنامه که عینا مشابه برنامه های اجرا شده در تهران بود این فرصت را برای اولین بار در اختیار جامعه پزشکی شهر قرار داد تا بدون نیاز به […]

ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش همه جانبه همکاران کنپارس در مشهد خصوصا مدیر مجموعه سرکار خانم دکتر ساغری، اولین نشست پزشکان در این شهر با موفقیت به پایان رسید. این برنامه که عینا مشابه برنامه های اجرا شده در تهران بود این فرصت را برای اولین بار در اختیار جامعه پزشکی شهر قرار داد تا بدون نیاز به قبول رنج سفر به پایتخت از آخرین اخبار و اطلاعات این حوزه در کانادا مطلع شوند و بتوانند پرسش های خود را مستقیما با مشاور ارشد شرکت در این حوزه درمیان گذارند.

همچنین تمامی مواد اطلاع رسانی نشست از جمله ویژه نامه ۳۲ صفحه ای که اختصاصا برای همین نشست طراحی و آماده شده بود و حاوی اطلاعات متنوعی از موضوعات مرتبط با بهداشت و درمان کانادا بود در میان حضار توزیع شد.

با اجرای این برنامه از مجموعه فعالیت های نشست پزشکان تنها یک برنامه باقی مانده که همان جلسات خصوصی زمان بندی شده علاقه مندان برای طرح پرسش ها و موضوعات مورد علاقه است. بدین ترتیب پرونده فعالیت های اجرایی نشست چهارم در ۲۳ آذرماه ۱۳۸۹ بسته می شود اما حجم عظیمی از اطلاعات تولید شده در این نشست به زودی از طریق سایت و کتابخانه کنپارس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. همچنین با آغاز دو برنامه تکمیلی اعلام شده در این نشست، سال ۲۰۱۱ شاهد یک جهش عمده در برنامه های کنپارس ویژه پزشکان خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar