اتفاق خوشایند در سیستم ورود سریع express entry
10 اکتبر 2016 - 21:39
بازدید 526
9

افزایش تعداد افراد پذیرفته شده در آخرین دور انتخابها حاکی از آن است که کاهش چشمگیری در میزان امتیاز لازم برای پذیرفته شدن در اکسپرس انتری اتفاق افتاده. تعداد فایل پذیرفته شده در آخرین دور انتخابها که در دور بیست و یکم از انتخابها در سپتامبر گذشته صورت گرفته شاهدی بر این مدعا میباشد که […]

ارسال توسط :
پ
پ

افزایش تعداد افراد پذیرفته شده در آخرین دور انتخابها حاکی از آن است که کاهش چشمگیری در میزان امتیاز لازم برای پذیرفته شدن در اکسپرس انتری اتفاق افتاده. تعداد فایل پذیرفته شده در آخرین دور انتخابها که در دور بیست و یکم از انتخابها در سپتامبر گذشته صورت گرفته شاهدی بر این مدعا میباشد که حداقل امتیاز لازم کاهش چشمگیری داشته است. افرادی که ITA یا دعوتنامه برای اقدام (برای دریافت اقامت دائم) دریافت کرده اند اکنون میتوانند برای خود و افراد خانواده همراهشان تقاضای خود را ارائه دهند و دولت کانادا قاعدتا میبایست در فاصله کمتر از شش ماه درخواست اقامت دائم آنها را بررسی نماید.

 

افزایش ناگهانی پذیرفته شدگان در دور انتخابی اخیر نشان از اراده و برنامه اداره مهاجرت و شهروندی کانادا برای قبول پرونده های بیشتر در طول فصل پائیز دارد که بمنظور پر کردن ظرفیت از قبل اعلام شده برای پذیرش مهاجران میباشد. گفتنی است در زمانیکه دولت کانادا آمار اکسپرس انتری در سال 2015 را اعلام کرد اعداد و ارقام نشان میداد که بیش از نیمی از افرادی که دعوتنامه دریافت کرده بودند امتیازی کمتر یا برابر با 450 داشتند.

 

از زمانیکه برنامه اکسپرس انتری آغاز به کار کرده انتخابهای استانی بیشتر و بیشتری در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. برای مثال از زمان دور انتخاب قبلی در هفتم سپتامبر حدود نیمی از 477 متقاضی مهاجرت به بریتیش کلمبیا که در آن دور (هفتم سپتامبر) انتخاب شده بودند متقاضیان اکسپرس انتری بودند که قبلا در سیستم فدرال پروفایلهای خود را ایجاد کرده بودند.  این افراد که متقاضیان خارجی یا دانشجویان بین المللی بوده اند پس از دریافت پذیرش بریتیش کلمبیا 600 امتیاز اضافه دریافت میکنند که تفاوت بسیار زیادی بین آنها با سایر افراد بوجود میآورد.

برای بررسی وضعیت امتیازی خود در سیستم  اکسپرس انتری به سایت www.expressentry.ir سری بزنید 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar