آیین‌نامه استفاده از امتیازات سایت برای تبدیل به معادل دلاری
19 می 2015 - 13:38
بازدید 360
7

باز نشر ایین نامه منتشر شده در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۲: اول، به موجب این آیین نامه، از تاریخ پانزده شهریور ماه ۱۳۹۲ موکلین شرکت می توانند با رعایت نکات و شرایط مطروحه، امتیازهایی را که خود یا همسرشان گردآوری کرده اند برای کاهش رقم پرداختی اقساط قرارداد به کار ببرند. دوم، موکل در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

باز نشر ایین نامه منتشر شده در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۲:

اول، به موجب این آیین نامه، از تاریخ پانزده شهریور ماه ۱۳۹۲ موکلین شرکت می توانند با رعایت نکات و شرایط مطروحه، امتیازهایی را که خود یا همسرشان گردآوری کرده اند برای کاهش رقم پرداختی اقساط قرارداد به کار ببرند.

دوم، موکل در این متن هر فرد حقیقی است که سرویسی را از کنپارس بر اساس یک قرارداد امضا شده دریافت می کند؛

سوم، منظور از امتیاز در این متن، امتیازاتی است که از طریق مطالعه مطالب سایت پارس کانادا و کنپارس جابز دات کام و کوپن های داخل خبرنامه یا مواردی نظیر آن گردآوری شده و مجموع آن از طریق آیکون myParscanada.com برای هر عضو قابل مشاهده است. منظور از حساب یا حساب های عضویت (اکانت/اکانت های کاربری) هم آدرس ایمیلی (ایمیل هایی) است که موکل آن را رسما به عنوان ایمیل خود و همسرش برای دسترسی به عضویت نامحدود سایت اعلام کرده است. به عبارت دیگر چنانچه موکلین با حساب های عضویت متعدد اقدام به جمع آوری امتیاز کرده باشند، قادر به استفاده از حساب های غیررسمی خود نیستند.

چهارم، موکل می تواند در زمان پرداخت اقساط دوم به بعد قرارداد به شرطی که برای پرداخت قسط، تاخیر نکرده باشد به ازای مصرف هر ۲۰ امتیاز از مجموع امتیازات خود و همسرش، یک دلار تخفیف بگیرد. تبدیل امتیاز به معادل دلاری آن از طریق این صفحه سایت انجام خواهد شد. پس از آن مسئول مربوطه در دفتر تهران کنپارس با متقاضی تماس گرفته و برای اقدامات بعدی هماهنگی انجام خواهد شد.

چهار.یک، استفاده از این پروموشن برای قسط اول مقدور نیست مگر به شرطی که در بند چهار.سه آمده است.

چهار.دو، برای هر نوبت پرداخت اقساط می توان حداکثر تا سقف ۱۰۰ دلار بسته به مجموع میزان امتیاز گردآوری شده توسط موکل و همسرش، از آن مصرف کرد. چنانچه موکلی بخواهد بیش از یک قسط را هم زمان پرداخت کند (مشروط بر اینکه هیچ موردی تاخیر نداشته باشد)، برای دو قسط با هم تا سقف ۲۳۰ دلار، و برای سه قسط تا سقف ۳۵۰ دلار می تواند امتیاز مصرف کند. از آنجا که سیستم تبدیل امتیاز آنلاین، اجازه تبدیل بیش از ۱۰۰ دلار را در هر نوبت نمی دهد، این افراد باید چند نوبت اقدام کنند.

چهار. سه، موکلی که در ابتدای امضا قرارداد و زمان پرداخت اولین قسط، تمام مبلغ قرارداد را در یک نوبت پرداخت نماید (در عین بهره گیری از تخفیف ۱۵ درصدی روی کل مبلغ قرارداد) می تواند از طریق این روش تا سقف ۴۰۰ دلار امتیاز مصرف کند؛ این فرد تا پایان زمان قرارداد خود فرصت گردآوری امتیاز دارد و در آن زمان با محاسبه امتیاز وی و همسرش، معادل آن به صورت استفاده از انواع خدمات کنپارس (مثلا خدمات پس از ورود کنپارس) به وی بازگردانده خواهد شد.

پنجم، موکلین فعلی (که هنوز با کنپارس قرارداد فعال دارند) و اقساط دوم به بعد خود را پرداخت کرده اند، برای هر موردی که تاخیر نداشته اند می توانند تا پایان مهر ماه ۱۳۹۲ از مفاد این آیین نامه برای مصرف امتیاز و محاسبه آن بر روی اقساط بعدی استفاده کنند. کسانی که همه اقساط خود را پرداخت کرده اند می توانند از مفاد بند چهار.سه استفاده کنند.

ششم، اگر به هر دلیلی همسر موکل از قرارداد خارج شود، امتیازات کسب شده توسط وی محاسبه و معادل مصرف شده آن باید توسط موکل عودت داده شود.

هفتم، امکان تعریف شده در این آیین نامه غیرقابل انتقال به دیگری و غیر قابل تبدیل به پول نقد یا مشابه آن بوده و فقط در مورد پرداخت اقساط قرارداد کاربرد دارد.

هشتم، موکلینی که از تسهیلات ویژه قراردادهای خاص در زمان معین بهره می برند تنها در چارچوب آن پروموشن می توانند از این امتیازات استفاده کنند. 

اگر موکل کنپارس هستید و می خواهید از این امکان استفاده کنید برای «تبدیل امتیاز به معادل دلاری»، به این صفحه بروید.

اگر پرسشی دارید به آدرس [email protected] ارسال نمایید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar