آیا امکان پیوستن دیگر مشاوران مهاجرت و موکلان آنها به شکایت علیه وزیر هست؟
04 اکتبر 2011 - 17:14
بازدید 175
9

علی مختاری؛ برخی از دوستان و مشاوران مهاجرت شاغل در تورنتو و ونکوور با وجود عدم حضور بنده در کانادا با من تماس تلفنی داشتند و سوال می کردند که آیا امکان پیوستن آنها و موکلان آنها به پروژه شکایت از وزیر مهاجرت در دادگاه فدرال وجود دارد یا خیر. ضمن اینکه با این دوستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

برخی از دوستان و مشاوران مهاجرت شاغل در تورنتو و ونکوور با وجود عدم حضور بنده در کانادا با من تماس تلفنی داشتند و سوال می کردند که آیا امکان پیوستن آنها و موکلان آنها به پروژه شکایت از وزیر مهاجرت در دادگاه فدرال وجود دارد یا خیر. ضمن اینکه با این دوستان صحبت مفصلی داشتم ترجیح دادم موضوع را در سایت نیز مطرح کنم که اگر دوستان دیگری هم هستند که علاقمند به دانستن در این زمینه اند از سیاست ما در این خصوص مطلع شوند.

با وجود اینکه پیش بینی می شود که همین الان نیز شکایت ما دعوایی با مشارکت بیش از ۱۰۰۰ نفر علیه وزیر در دادگاه خواهد بود و این دعوا در تاریخ قضایی کانادا از جهت تعداد خواهانها در یک دعوا از این جنس علیه وزیر مهاجرت بی سابقه است؛ اما برای قوی تر شدن این دعوای حقوقی و نیز جلب نظر مطبوعات که منجر به بالا رفتن شانس موفقیت می شود از حضور بیشتر متقاضیان استقبال می کنیم. اگر چه هر یک از متقاضیان می تواند به صورت مستقل گذشته از اینکه وکیل یا مشاور دارد یا ندارد ما را همراهی کند اما اگر دوستان مشاور همکار مایل باشند برای مشارکت جمعی موکلین خود با ما مذاکره کنند و به ما بپیوندند بسیار خوشحال خواهیم شد و با آغوش باز پذیرای این عزیزان خواهیم بود. این عزیزان می توانند در این خصوص به نشانی [email protected] ایمیل بزنند و در صورت تمایل تعداد موکلین خود در این گروه را نیز اعلام کنند.

متقاضیان نیز توجه داشته باشند که اعطای نمایندگی برای طرح شکایت به خانم کاترینا پارکر به هیچ وجه به معنی تغییر وکیل و یا مشاور آنها در پرونده مهاجرتی آنان نیست و اساسا نیازی به تغییر وکیل فعلی خود در پرونده مهاجرتی ندارند. وکالت در این موضوع تنها در خصوص شکایت در دادگاه فدرال و الزام وزیر به رسیدگی به این پرونده هاست.

ابهام دیگری نیز از سوی این دوستان مطرح شد و آن اینکه اگر این شکایت برنده شود همگان از آن منتفع خواهند شد و چه نیازی است که همه در آن مشارکت کنند. باز تکرار می کنم که چنین نیست و ماهیت این دعوا به گونه ای است که تنها مشارکت کنندگان در این دعوی از نتیجه آن بهره خواهند برد برای درک بهتر موضوع تقاضا می کنم این مقاله بنده را که چندی پیش در همین سایت نوشتم مطالعه کنید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar