آمار پرونده‌های دریافتی نیروی متخصص فدرال به‌روز شد
22 ژوئن 2013 - 3:04
بازدید 307
8

همان‌طور که پیشتر در این مطلب اعلام شده بود، قرار است به سنت گذشته آمار پرونده‌های دریافت شده در فهرست نیروی متخصص فدرال به تدریج اعلام شود. با اینکه وبسایت اداره مهاجرت مدت‌ها بود که جدول رشته‌ها را ساخته بود اما عددی در آن قرار نمی‌گرفت تا مشخص شود چه تعداد پرونده پذیرش شده اما […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که پیشتر در این مطلب اعلام شده بود، قرار است به سنت گذشته آمار پرونده‌های دریافت شده در فهرست نیروی متخصص فدرال به تدریج اعلام شود.

با اینکه وبسایت اداره مهاجرت مدت‌ها بود که جدول رشته‌ها را ساخته بود اما عددی در آن قرار نمی‌گرفت تا مشخص شود چه تعداد پرونده پذیرش شده اما بالاخره این کار آغاز شده و حالا شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه آمار پرونده‌های رسیده در هر رشته را مطالعه نمایید.

تا پایان وقت اداری روز جمعه ۲۱ جون، یعنی بیش از یک و ماه نیم بعد از از بازگشایی این پرونده، جمعا ۲۶ پرونده پذیرش شده که بیشترین تعداد آن مربوط به رشته تحلیلگر مالی و سرمایه‌گذاری با ۱۳ پرونده (۵۰ درصد پرونده‌های پذیرش‌شده) بوده و کمترین آن در رشته مهندس مکانیک با یک پرونده. در ۲۰ رشته هم هنوز هیچ پرونده‌ای پذیرش نشده است.

انتظار می‌رود با به جریان افتادن روند کاری در مراکز بررسی مدارک تحصیلی، به مرور پرونده‌های دریافتی در اداره مهاجرت افزایش یابند اما برای درک میزان سرعت تکمیل هر رشته باید حداقل تا نیمه تابستان صبر کرد.

آمار این جدول هفته‌ای یک بار به‌روزرسانی می‌شود به این معنا که رقم نمایش داده شده در جدول، آمار دقیق پرونده‌های پذیرش شده نیست و هم‌واره با آن فاصله دارد و تنها به عنوان یک راهنمای کلی برای درک وضعیت پرونده‌ها باید مورد استفاده قرار بگیرد.

ما از طریق این سایت، در زمان‌های تکمیل پرونده‌های هر رشته خبر آن را به شما اعلام خواهیم کرد. همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسید در هر رشته تنها ۳۰۰ پرونده پذیرش خواهد شد و در مجموع رشته‌ها هم تنها ۵۰۰۰ پرونده.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar