آغاز بکار وب‌سایت مستقل رادیو پرنیان
19 جولای 2013 - 1:32
بازدید 279
7

با تلاش تیم فنی مجری و اداره کننده وبسایت‌های کنپارس، وبسایت پادکست «رادیو پرنیان» راه‌اندازی شد. این وبسایت از امروز جمعه ۱۸ ماه جولای ۲۰۱۳ بر روی آدرس radioparnian.ca فعال است و شما می‌توانید به پادکست‌های تهیه شده روی آن گوش بسپارید و یا آنها را داون‌لود کنید و در هر جا که علاقه‌مند هستید […]

ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش تیم فنی مجری و اداره کننده وبسایت‌های کنپارس، وبسایت پادکست «رادیو پرنیان» راه‌اندازی شد.

این وبسایت از امروز جمعه ۱۸ ماه جولای ۲۰۱۳ بر روی آدرس radioparnian.ca فعال است و شما می‌توانید به پادکست‌های تهیه شده روی آن گوش بسپارید و یا آنها را داون‌لود کنید و در هر جا که علاقه‌مند هستید یا فرصت دارید به آنها گوش بدهید.

رادیو پرنیان بخشی از گروه رسانه‌های پرنیان Parnian Media Group Inc. است. از دیگر محصولات این گروه می‌توان به نشریه پرنیان کانادا (در قالب‌های چاپی، نسخه دیجیتالی تعاملی قابل ورق زدن flipping digital interactive magazine و اپلیکیشن‌های مخصوص تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند) و خبرنامه پرنیان اشاره کرد.

در رادیو پرنیان تلاش بر این است تا در هر نوبت به موضوعی مهم و مورد علاقه مخاطبان پرداخته شود و با گفتگو با افراد خبره در ارتباط با آن موضوع، پرسش‌های مهم کاربران با میهمانان برنامه در میان گذاشته شود. برای آگاهی بیشتر و آشنایی با عوامل این رادیو می‌توانید گفتگوی نشریه پرنیان با آقای مهران علی‌پور، مجری و تهیه‌کننده پادکست‌های این رادیو را در اینجا مطالعه کنید.

چنانچه علاقه‌مند هستید از نرخ درج تبلیغات در رسانه‌ها و محصولات مختلف گروه رسانه‌ای پرنیان مطلع شوید با آدرس [email protected] تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar