آغاز بکار سایت Canpars.ca
23 جولای 2012 - 8:27
بازدید 445
5

وبسایت رسمی انگلیسی کنپارس به آدرس www.canpars.ca آغاز بکار کرد. این وبسایت حکم وبسایت رسمی معرف شرکت را هم داراست. از آنجا که به مرور وبسایت www.ParsCanada.com با حجم زیادی از مطالب مرتبط با مهاجرت انباشته شده است این نیاز احساس می‌شد که کنپارس به یک وبسایت محدودتر برای معرفی خاص شرکت، اهداف و خدمات […]

ارسال توسط :
پ
پ

وبسایت رسمی انگلیسی کنپارس به آدرس www.canpars.ca آغاز بکار کرد. این وبسایت حکم وبسایت رسمی معرف شرکت را هم داراست.

از آنجا که به مرور وبسایت www.ParsCanada.com با حجم زیادی از مطالب مرتبط با مهاجرت انباشته شده است این نیاز احساس می‌شد که کنپارس به یک وبسایت محدودتر برای معرفی خاص شرکت، اهداف و خدمات آن نیاز دارد لذا وبسایت کنپارس.سی‌ای به همین منظور طراحی و آماده شد. البته وبسایت حاضر یعنی پارس‌کانادا کماکان به وضعیت فعلی خود در تولید و انتشار مطالب مفید و آموزنده در ارتباط با موضوع مهاجرت و اخبار مرتبط با وقایع مهم روز کانادا و جامعه ایرانیان ادامه خواهد داد.

در کنار اینها وبسایت www.CanparsJobs.com که وبسایت رسمی کاریابی بین‌المللی کنپارس است و همچنین وبلاگ‌های نویسندگان کنپارس نیز به تولید مجموعه مطالب مرتبط با اشتغال، تحصیل، زندگی و مهاجرت به کانادا ادامه می‌دهند.

سایت www.ParnianMagazine.com هم انعکاس دهنده مطالب نشریه پرنیان کاناداست و با هدف تسهیل ارتباطات میان ایرانیان ساکن کانادا و کمک به ایجاد یک جامعه منسجم‌تر از ایرانیان برای ارتقا استانداردهای زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی اعضا این جامعه فعالیت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar