آخرین وضعیت برنامه سرمایه گذاری کبک
17 سپتامبر 2011 - 20:01
بازدید 386
9

علی مختاری, روز چهاردهم سپتامبر بخش تجاری اداره مهاجرت کبک جلسه ای را با مدیران بانکهای درگیر در اجرای برنامه سرمایه گذاری برگزار کرد. قبل از جلسه این احتمال که پایان برنامه اعلام شود قوت گرفت و این موضوع با توجه به تجربه نه چندان شیرین سال گذشته و عملکرد بسیار بد اداره مهاجرت در […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری,

روز چهاردهم سپتامبر بخش تجاری اداره مهاجرت کبک جلسه ای را با مدیران بانکهای درگیر در اجرای برنامه سرمایه گذاری برگزار کرد. قبل از جلسه این احتمال که پایان برنامه اعلام شود قوت گرفت و این موضوع با توجه به تجربه نه چندان شیرین سال گذشته و عملکرد بسیار بد اداره مهاجرت در مقابل بحران و اداره آن چندان جای تعجب نداشت. برای مرور آنچه در سال گذشته اتفاق افتاد اینجا و اینجا را کلیک کنید.

به هر حال جلسه چهاردهم برگزار شد و مسیولین ضمن ارایه گزارشی اعلام داشته اند که فعلا برنامه بسته نمی شود. این اعلام البته با توجه به شرایط موجود و تجربه سال پیش چندان قابل اتکا نیست. اداره مهاجرت کبک تا پیش از بسته شدن برنامه سرمایه گذاری فدرال در برنامه ۱۸۰ هزار دلاری هر ماه حدود ۲۰۰ پرونده دریافت می کرد که این رقم بعد از پر شدن ظرفیت برنامه ۷۰۰ پرونده ای فدرال (آن هم در یک ساعت در روز چهارم جولای به لطف برادران چشم بادامی) در ماه آگوست به حدود ۶۰۰ پرونده رسیده است. گزارشها حاکی است ظرفیت بررسی پرونده در اداره مهاجرت کبک جداکثر ۱۰۰۰ پرونده در ماه است و با توجه به این روند رو به افزایش تعداد پرونده ها این احتمال که در ماههای آینده اداره مهاجرت کبک در تصمیم اعلام شده چهاردهم سپتامبر تجدید نظر کند بسیار بالاست.

توجه داشته باشید که برادران چینی نیز احساس کرده اند که ممکن است برنامه بسته شود و از اینرو تعداد پرونده ها را در ماههای بعد به شدت بالا خواهند برد. از این جهت به دوستانی که پرونده در دست اقدام دارند توصیه می کنم در اولین فرصت مدارک خود را تکمیل کنند و به دوستانی نیز که اقدام از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک را در نظر دارند ولی هنوز اقدام جدی در این خصوص نکرده اند توصیه می کنم در اولین فرصت اقدام خود را عملی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar