آخرین فرصت برای اقدام بر اساس لیست فعلی مشاغل فدرال
01 آوریل 2010 - 16:25
بازدید 415
7

 علی مختاری همانگونه که پیش از این اعلام شد آقای کنی وزیر مهاجرت کانادا رایزنی برای انجام تغییرات در لیست فعلی مشاغل را آغاز کرده است. همه افرادی که طرف مشورت واقع شده اند تا ۱۶ آوریل فرصت دارند در این خصوص اظهار نظر کنند و پس از آن لیست بر اساس اطلاعات جمع آوری […]

ارسال توسط :
پ
پ

 علی مختاری

همانگونه که پیش از این اعلام شد آقای کنی وزیر مهاجرت کانادا رایزنی برای انجام تغییرات در لیست فعلی مشاغل را آغاز کرده است. همه افرادی که طرف مشورت واقع شده اند تا ۱۶ آوریل فرصت دارند در این خصوص اظهار نظر کنند و پس از آن لیست بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تغییر خواهد کرد. بنابراین حداقل تا تاریخ ۱۶ آوریل همین لیست مورد عمل خواهد بود و افرادی که خود را واجد شرایط می دانند می توانند اقدام کنند.

 فرض قانونی این است که پرونده هایی که قبل از تغییر لیست به اداره مهاجرت می رسند بایستی بر اساس لیست سابق بررسی شوند اما اگر اداره مهاجرت رویه ای غیر از این را در پیش بگیرد یا به تعبیر دیگر اگر اداره مهاجرت با هر استدلالی تصمیم گرفت پرونده های وصولی از تاریخ معینی را مشمول لیست جدید بداند کنپارس مسئولیتی در این خصوص به عهده نخواهد داشت.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه

اینگذاری است. 

در مورد اینکه تغییرات لیست چه خواهد بود در مقالاتی در همین وب سایت به آن پرداخته ایم هر چند زمان به خوبی به این سوال پاسخ خواهد داد.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 این مطلب در تاریخ ۲۳ فروردین ماه به متن اضافه شده است:

این شرکت تا زمان تغییر لیست مشاغل با افرادی را که بر اساس لیست فعلی واجد شرایط هستند قرارداد می بندد با این شرط که از این پس مسئولیتی در قبال عدم وصول پرونده به اداره مهاجرت تا قبل از تغییر لیست قبول نمی کند هر چند تمام تلاشمان را برای ارسال سریع پرونده ها به اداره مهاجرت خواهیم کرد.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar