آخرین روز برای بهترین‌ها
25 آوریل 2015 - 22:39
بازدید 422
11

تنها کمتر از 24 ساعت به پایان زمان رای‌گیری ششمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین پرنیان باقی مانده است. مسابقه‌ای که برای پا‌س‌داشت آیینی کهن و با حمایت مالی و معنوی کنپارس در گستره‌ای فرامرزی برگزار می‌گردد تا همه آن‌هایی که در مرزهای فرهنگی ایران و زبان پارسی رشد و نمو داشته‌اند، بتوانند نقشی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

تنها کمتر از 24 ساعت به پایان زمان رای‌گیری ششمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین پرنیان باقی مانده است. مسابقه‌ای که برای پا‌س‌داشت آیینی کهن و با حمایت مالی و معنوی کنپارس در گستره‌ای فرامرزی برگزار می‌گردد تا همه آن‌هایی که در مرزهای فرهنگی ایران و زبان پارسی رشد و نمو داشته‌اند، بتوانند نقشی در این مهم داشته باشند.

به گزارش دبیرخانه مسابقه هفت سین، در این دوره از مسابقات علی‌رغم فشردگی مراحل مختلف و زمان اندک تبلیغات و تغییر آیین‌نامه شرکت در مسابقه، بیش از 127 نفر در بخش سفره هفت سین و 44 نفر در بخش متن شرکت کردند که از این میان 76 عکس سفره و 18 متن که آیین‌نامه مسابقات را رعایت کرده بودند، از 17 فروردین ماه به رقابت پرداختند که حاصل این رقابت تا به امروز ثبت نزدیک به 60 هزار رای در سایت مسابقه بوده است.

بنا به گزارش آماری دبیرخانه، تا به امروز بیش از 850 نفر در فرآیند رای‌گیری شرکت کرده‌اند و هر سفره حدود 700 رای و هر متن نزدیک به 350 رای داشته است تا به این ترتیب آخرین روز مسابقات در رقابتی تنگاتنگ و با هیجانی دو چندان سپری شود.

گفتنی است تمامی افرادی که اقدام به دادن رای کرده‌اند به تعداد رای‌های‌شان، شانس برنده شدن در بخش داوری مردمی مسابقه را دارند و می‌توانند یکی از 5 برنده خوش شانس 5 دستگاه تبلت قرعه‌کشی داوری باشند.

اگر شما هم تا به امروز فرصت شرکت در داوری انتخاب بهترین سفره و متن هفت سین را نداشته اید، تا فرصت باقی است به سایت

MyHaftsin.com مراجعه کنید تا با دادن رای به آثار راه‌یافته به بخش مسابقه و مشارکت در انتخاب بهترین‌ها، یکی از برندگان ششمین دوره مسابقه فرامرزی هفت سین باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar