آخرین اخبار از پرونده امتیاز پزشکان در دادگاه فدرال
18 اکتبر 2011 - 21:03
بازدید 346
10

علی مختاری؛ پیرو خبری که چند روز پیش در همین وب سایت منتشر شد نماینده حقوقی کنپارس مراتب عدم موافقت کنپارس را با ارجاع پرونده متقاضی پزشک به یک افسر مهاجرت دیگر برای تصمیم گیری مجدد بنا به پیشنهاد وزارت مهاجرت به دادگاه فدرال اعلام نمود. دیروز اما از سوی دادگاه فدرال تماس گرفته شد […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

پیرو خبری که چند روز پیش در همین وب سایت منتشر شد نماینده حقوقی کنپارس مراتب عدم موافقت کنپارس را با ارجاع پرونده متقاضی پزشک به یک افسر مهاجرت دیگر برای تصمیم گیری مجدد بنا به پیشنهاد وزارت مهاجرت به دادگاه فدرال اعلام نمود. دیروز اما از سوی دادگاه فدرال تماس گرفته شد و با توجه به شرایط پرونده توافقات بینابینی زیر میان خانم پارکر و نماینده دادگستری صورت گرفته است و به همین دلیل پرونده در تاریخ ۲۱ اکتبر در دادگاه مطرح نخواهد شد:

۱- پرونده به افسر مهاجرت دیگری ارجاع می شود و کنپارس می تواند تا یک ماه دیگر هر گونه مدرک دیگر را به پرونده اضافه کند و در مورد امتیاز ۲۵ برای پزشکان توجیهات خود را ارسال کند.

۲- اداره مهاجرت موظف است ظرف یک ماه از تاریخ وصول پرونده در این خصوص تصمیم بگیرد.

۳- در صورت موافقت اداره مهاجرت با استدلال کنپارس اداره مهاجرت موظف است از این پس این امتیاز را به همه متقاضیان ایرانی بدهد.

۴- در صورت مقاومت اداره مهاجرت و اختصاص ۲۰ امتیاز به تحصیلات پزشکی در ایران پرونده در دادگاه فدرال به جریان افتاده و این دادگاه در این خصوص وارد رسیدگی می شود.

به نظر می رسد شرایط خوب پرونده و احتمال بالای موفقیت آن موجب فشار اداره مهاجرت به دادگاه و تلاش برای مذاکره برای حل و فصل موضوع به ترتیب بالا شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar