کنپارس به دلیل تاخیر در بررسی پرونده های سرمایه گذاری از وزیر مهاجرت شکایت می کند
21 اکتبر 2019 - 21:03
بازدید 495
8

از آنجا که پرونده متقاضیان برنامه های تجاری در مرحله فدرال بیش از حد انتظار طولانی شده است، کنپارس بنا دارد با کمک کادر حقوقی بسیار کارآمد شکایتی را در دادگاه فدرال علیه وزیر مهاجرت کانادا مطرح کند. کنپارس پیش از این نیز ظرف ده سال گذشته شکایتهای مشابهی را در ارتباط با برنامه های […]

ارسال توسط :
پ
پ

از آنجا که پرونده متقاضیان برنامه های تجاری در مرحله فدرال بیش از حد انتظار طولانی شده است، کنپارس بنا دارد با کمک کادر حقوقی بسیار کارآمد شکایتی را در دادگاه فدرال علیه وزیر مهاجرت کانادا مطرح کند.

کنپارس پیش از این نیز ظرف ده سال گذشته شکایتهای مشابهی را در ارتباط با برنامه های مختلف مهاجرتی در دادگاه طرح کرده است که در همین وب سایت می توانید در مورد آنها بخوانید. به خصوص شکایت بزرگی که در سال ۲۰۱۱ به نمایندگی از بیش از ۴۵۰ موکل در دادگاه فدرال مطرح شد که در نهایت در پی توافق با اداره مهاجرت موضوع به نفع موکلین نیروی متخصص فدرال (گروه موسوم به ۳۸ رشته ای) پایان یافت. برای اطلاع بیشتر در این زمینه اینجا را بخوانید.

کسانی امکان اقدام  برای همراهی در این شکایت را دارند که:

۱- پرونده باز کارآفرینی و یا سرمایه گذاری کبک دارند

۲- از تاریخ دریافت فایل نامبر فدرال آنها دست کم دو سال گذشته است

از علاقمندان به همراهی با ما در این شکایت درخواست می کنیم برای اعلام علاقمندی فقط به شماره واتس اپ   ۰۰۱۵۱۴۵۹۱۳۳۱۹  پیام ارسال کنند همکاران ما با شما در تماس خواهند بود. لطف کنید از تماس با دفاتر در این زمینه و یا ارسال پیام به طرق دیگر خودداری کنید.

در پیام ارسالی خود اطلاعات زیر را بفرستید:

– نام و نام خانوادگی 

– نوع پرونده 

– تاریخ دریافت فایل نامبر فدرال 

توجه کنید که:

الف- شرکت در این شکایت برای غیر موکلین کنپارس به معنی تغییر وکیل در پرونده مهاجرتی و ادامه پروسه مهاجرت نیست و عملا تغییری در اینکه چه کسی و یا موسسه ای شما را نمایندگی می کند نمی دهد. 

ب- موکلین ما برای شرکت در این شکایت نیازی به ارایه درخواست ندارند و هزینه ای هم متحمل نخواهند شد ولی باید برگه هایی را امضا کنند تا امکان اقدام از سوی آنها باشد و همکاران دفاتر با آنها در تماس خواهند بود.

 

از همراهی شما پیشاپیش سپاسگزاریم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar