کلاهبرداری در سیستم مهاجرتی استان انتاریو
18 جولای 2017 - 1:06
بازدید 474
6

دولت استان انتاریو صبح امروز دوشنبه 17 ژوییه 2017 اعلام کرد که برخی از متقاضیان برنامه مهاجرتی Ontario Immigrant Nominee Program ایمیل هایی دریافت کرده اند که از سوی اداره مهاجرت این استان نبوده است. متقاضیانی ایمیل های تقلبی دریافت کرده اند که شامل گواهی نامزدی تقلبی از سوی این استان بوده است و از […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت استان انتاریو صبح امروز دوشنبه 17 ژوییه 2017 اعلام کرد که برخی از متقاضیان برنامه مهاجرتی Ontario Immigrant Nominee Program ایمیل هایی دریافت کرده اند که از سوی اداره مهاجرت این استان نبوده است.

متقاضیانی ایمیل های تقلبی دریافت کرده اند که شامل گواهی نامزدی تقلبی از سوی این استان بوده است و از آنها خواسته شده بوده که هزینه (Right of Permanent Residence Fee) را پرداخت کنند.

استان انتاریو متذکر شد که گواهی های نامزدی (Ontario Certificate of Nomination) این استان باید دو شرط زیر را داشته باشد، در غیر این صورت گواهی ها تقلبی هستند:

  1. لوگوی دولت انتاریو (Government of Ontario Logo)
  2. آدرس زیر باید در نامه درج شده باشد: 400 University Avenue in Toronto

 دولت انتاریو از متقاضیانی که این ایمیل را دریافت کرده اند، درخواست کرد که مقامات دولتی این استان را در جریان بگذارند. برای گزارش این کلاهبرداری با دفتر Canadian Anti-Fraud Centre با شماره تلفن 1-888-495-8501 تماس بگیرید یا به وب سایت http://www.antifraudcentre-centreanitfraude.ca مراجعه کنید. 

اخطار !!!

دولت انتاریو  اعلام کرد متقاضیانی که درخواست های خود را هنوز ارسال نکرده اند و یا درخواست آنها در مرحله تعلیق نیست، هیچ گونه confirmation letter  و یا  nomination certificate دریافت نخواهند کرد.

روش هایی که می توانید ایمیل های تقلبی را تشخیص دهید:

  • از این پس هیچ گونه گواهی نامزدی از سوی دولت استان انتاریو برای شما ایمیل نخواهد شد.
  • کد منطقه یعنی 708 باید در اطلاعات تماس گواهی نامزدی درج شده باشد.
  • گواهی نامزدی تقلبی به اداره ویزای وزارت مهاجرت CIC Visa Office ارجاع داده شده است در صورتیکه دولت فدرال نام دپارتمان را تغییر است و عنوان جدید (Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC می باشد.
  • دولت انتاریو هیچ گاه شماره حساب بانکی برای واریز هزینه های ثبت نام به متقاضیان اعلام نمی کند و یا هیچ گاه درخواست پرداخت Right of Permanent Residence Fee نخواهد کرد، بلکه از متقاضیان درخواست می شود که هزینه ها را به صورت آنلاین و تنها زمانی که گواهی نامزدی صادر شده باشد، پرداخت کنند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar