کلاس‌های آموزش زبان فرانسه و انگلیسی در مالزی
17 می 2011 - 16:12
بازدید 415
8

به اطلاع همه مخاطبان سایت خصوصا ساکنان کشور مالزی می‌رساند که مدتی است که شرکت INNOVATIVE IDEA CONSULTANCY SDN BHD. همکار کنپارس در این کشور با مدیریت جناب آقای امیر محمدی اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های آموزش زبان کرده است. هدف از این کار ارایه سرویس بهتر به متقاضیان در زمینه مهاجرت و تحصیل در کانادا […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع همه مخاطبان سایت خصوصا ساکنان کشور مالزی می‌رساند که مدتی است که شرکت INNOVATIVE IDEA CONSULTANCY SDN BHD. همکار کنپارس در این کشور با مدیریت جناب آقای امیر محمدی اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های آموزش زبان کرده است. هدف از این کار ارایه سرویس بهتر به متقاضیان در زمینه مهاجرت و تحصیل در کانادا بوده است. این کلاس‌ها که برای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه طراحی شده‌اند با بهره‌گیری از اساتید خوشنام و باتجربه در مالزی با موفقیت در جهت هدف مورد نظر به پیش می‌روند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت http://www.iicvisa.com  ضمن دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌های خصوصی و اساتید، مطالب و کتاب‌های مورد نیاز برای آموزش را دانلود نمایند و با بهره‌گیری از مطالب نوشته شده در جهت رسیدن به نمره مورد نظر خود بکوشند.

ثبت نام در این کلاس‌ها به هر دو شکل حضوری و تماس تلفنی انجام می‌شود و مشاوران شرکت آمادگی دارند تا به پرسش‌های مخاطبان پاسخ گویند. آدرس و اطلاعات تماس به قرار زیر است: 

مالزی، منطقه سردانگ، جنب مجتمع تجاری South City، پلاک ۴-۳، طبقه ۳

No۳-۴, Jln sp۲/۱, Taman Serdang Perdana, Sri Kembangan, ۳۴۳۳۰۰, Selangor, Malaysia

 تلفن :۰۱۷۶۲۴۱۳۰۶، ۰۱۷۳۵۸۴۸۳۰   

وب سایت: www.iicvisa.com

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar