کبک لیست مشاغل مشمول پروسه «LMIA تسهیل یافته» را به روزرسانی می‌کند
28 فوریه 2021 - 11:56
بازدید 516
14

در کبک، کارفرمایان برای استخدام نیروی کار خارجی، از اثبات تلاش های استخدامی خود در برخی مشاغل معاف هستند کبک لیست مشاغل مشمول پروسه تسهیل یافته «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار LMIA» را منتشر کرد.   وزارت مهاجرت کبک سالانه لیستی از مشاغل را ارائه می دهد که کارفرمایان تحت آنها، قبل از استخدام نیروی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در کبک، کارفرمایان برای استخدام نیروی کار خارجی، از اثبات تلاش های استخدامی خود در برخی مشاغل معاف هستند

کبک لیست مشاغل مشمول پروسه تسهیل یافته «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار LMIA» را منتشر کرد.

 

وزارت مهاجرت کبک سالانه لیستی از مشاغل را ارائه می دهد که کارفرمایان تحت آنها، قبل از استخدام نیروی کار خارجی نیازی به تبلیغ موقعیت شغلی برای نیروی کار داخلی ندارند. لیست جدید در روز 24 فوریه منتشر شده و لازم الاجرا می باشد.

 

مانند سال گذشته، لیست مشاغل واجد شرایط مشمول این پروسه تسهیل یافته، کل کبک را شامل شده و براساس نیازهای کار کل استان است.

 

نسبت به لیست مشاغل سال گذشته، برخی موارد حذف یا اضافه شده اند. 181 شغل در لیست امسال وجود دارد، که شامل مدیران حامل های مخابراتی، مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعاتی، مدیران ساختمان و بازسازی منازل، و دانشمندان علوم زمین شناسی و اقیانوس شناسان، و موارد دیگر است.

 

یک دوره انتقال 30 روزه برای کارفرمایان یا نماینده آنها وجود دارد تا امکان بررسی درخواستی را که در لیست سال گذشته ارائه شده است، فراهم کنند.

 

فهرست مشاغل «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار LMIA» تسهیل یافته کبک، توسط Emploi-Québec و با همکاری «اداره مهاجرت کبک» (MIFI) ارائه شده است، و بر اساس سیستم «رده بندی مشاغل ملی» (NOC) کانادا در سال 2016 می باشد.

 

کارفرمایان کبک که ارائه دهنده یکی از مشاغل یا عناوین شغلی موجود در این لیست هستند، باید روش تسهیل شده را دنبال کنند.

 

«LMIA»های تسهیل یافته در کبک

کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار موقت خارجی را دارند، برای درخواست «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار LMIA»، باید نشان دهند که از طریق روش های مختلف، یک موقعیت شغلی را تبلیغ کرده اند؛ همچنین باید اثبات تلاش های خود برای استخدام را ارائه دهند.

 

این تلاش ها ممکن است شامل تبلیغ موقعیت برای حداقل 28 روز، و مصاحبه با متقاضیان واجد شرایط باشد. به این ترتیب، کارفرمایان باید به دولت کانادا ثابت کنند که هیچ شهروند کانادایی یا مقیم دائمی مایل و قادر به استخدام شدن در این سمت نیست، و کارفرما نیازمند استخدام نیروی کار خارجی می باشد.

 

پروسه استخدام نیروی کار خارجی توسط کارفرمایان کبک، با کارفرمایان سایر استان های کانادا متفاوت است.

 

کارفرمایان کبکی که برای برخی از مشاغل هدفمند، نیروی کار موقت خارجی را استخدام می کنند، نیز باید درخواست «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار LMIA» دهند، اما نیازی به ارائه اثبات تلاش های تبلیغاتی یا استخدامی خود ندارند. این روش درخواست تحت عنوان «LMIA تسهیل یافته» (Facilitated LMIA) شناخته می شود.

 

درخواست های «LMIA تسهیل یافته» باید توسط مقامات فدرال و استانی تأیید شوند. از این رو، کارفرمایانی که مایل به استخدام نیروی کار خارجی هستند، ملزم به ارسال فرم های درخواست و مدارک مورد نیاز، به «مرکز استخدام و توسعه اجتماعی کانادا» (ESDC) و «MIFI» می باشند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar