چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم؟
27 دسامبر 2016 - 17:13
بازدید 465
14

با تلاش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس دومین کتاب از مجموعه “چگونه” با عنوان “چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم؟” منتشر شد. در معرفی این کتاب آمده است: بهترین تحصیلات عالی و پربارترین رزومه شغلی را هم که داشته باشید خوانِ آخر دست یافتن به یک شغل، جلسه ی مصاحبه شغلی است. مرحله ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس دومین کتاب از مجموعه “چگونه” با عنوان “چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم؟” منتشر شد.

در معرفی این کتاب آمده است: بهترین تحصیلات عالی و پربارترین رزومه شغلی را هم که داشته باشید خوانِ آخر دست یافتن به یک شغل، جلسه ی مصاحبه شغلی است. مرحله ای که برای گذراندن آن به مهارت های ویژه نیاز دارید. شما باید بدانید در مصاحبه چه سوالاتی می پرسند و چطور باید به آنها جواب داد. کتاب “چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم؟” شامل پرسش هایی است که اغلب در جلسات مصاحبه مطرح می شوند. دلوکا نویسنده ی کتاب با طبقه بندی انواع پرسش های مصاحبه، توضیح می دهد که چه نیتی پشت هر پرسش، پنهان شده و قصد مصاحبه کننده از مطرح کردن آن ها چیست؛ او در عین حال پاسخ های لازم را به خواننده می آموزد و برای مصاحبه آماده اش می کند. با خواندن این کتاب می آموزید چه پرسش هایی قصد دارد شنونده را برانگیزد یا میزان اضطراب او را بسنجد و کدام پرسش ها اصطلاحاً “ممنوع” هستند و مصاحبه کننده نباید بپرسد.مولف در این کتاب کلی گویی نمی کند و شبیه یک راهنما، نقشه ی دقیقی پیش شما می گذارد تا نقطه به نقطه در پیچ و خم مسیر یک مصاحبه ی شغلی هدایت تان کند. این کتاب جزء آثار پرفروش در زمینه کاریابی بوده که تاکنون چندین بار منتشر شده و در سال های اخیر جزء ابزار ضروری افراد جویای کار به شمار می رود.

گفتنی است مجموعه کتاب های چگونه در راستای نگاه کنپارس که همان “موفقیت ایرانیان در سرزمین جدید است” و با هدف تولید محتوای چاپی در حوزه کار و کاریابی منتشر گردیده است و خواندن کتاب های این مجموعه به ویژه به افرادی که به زندگی و کار در سرزمین جدیدی می اندیشند، توصیه می شود.

جلد دیگر مجموعه کتاب های چگونه، با عنوان “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” به زودی وارد بازار نشر می گردد. پیش از این نیز جلد نخست مجموعه با نام  “چگونه در کار و زندگی موفق باشیم؟ ” توسط کنپارس منتشر گردیده است.

برای تهیه این کتاب ها می توانید با شماره تلفن 09902795725 و یا نشانی تلگرامی prcanpars@ در تماس باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar