چشم انداز مهاجرتی ۲۰۱۸ کانادا: برنامه مهاجرتی استارت آپ ویزا
29 جولای 2017 - 1:49
بازدید 240
11

دولت کانادا برنامه مهاجرتی  Start-Up Visa program را راه مناسبی برای کارآفرینان برای دریافت اقامت دائم کانادا دانست و این برنامه را در چشم انداز برنامه های مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۱۸ قرار داد. وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا قصد دارد مقررات جدید برای اجرای این برنامه مهاجرتی را به طور دقیق اعلام کند […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا برنامه مهاجرتی  Start-Up Visa program را راه مناسبی برای کارآفرینان برای دریافت اقامت دائم کانادا دانست و این برنامه را در چشم انداز برنامه های مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۱۸ قرار داد.

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا قصد دارد مقررات جدید برای اجرای این برنامه مهاجرتی را به طور دقیق اعلام کند چرا که برنامه آزمایشی فعلی در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸ منقضی می شود. 

گفتنی است که این برنامه مهاجرتی به تشویق کارآفرینانی می پردازد که قصد راه اندازی شرکت در کانادا را دارند. متقاضیانی که بتوانند از طریق این برنامه مهاجرتی به کانادا اقدام کنند، با سازمان و شرکت های خصوصی کانادایی آنشا می شوند و از آنان برای تامین بودجه، راههای راه اندازی شرکت و دریافت مشاوره کمک می گیرند. بیش از ۵۰ شرکت و گروه های تجاری کانادایی برای شرکت در این برنامه مهاجرتی معرفی شده اند.

از سال ۲۰۱۳ تاکنون که این برنامه مهاجرتی به عنوان برنامه جایگزین برنامه کارآفرینی فدرال بازگشایی شده است، ۱۱۷ متقاضی اصلی از این طریق توانسته اند اقامت دائم کانادا را بگیرند.  

شرایط لازم برای این برنامه:

  • داشتن دانش زبان انگلیسی یا فرانسه (CLB ۵)
  • داشتن منابع مالی کافی برای شروع زندگی در کانادا
  • قصد اقامت در یکی از استان های کانادا به جز استان کبک
  • داشتن الزامات امنیتی و پزشکی کانادا
  • اثبات اینکه بیزنس مورد نظر از سوی یک شرکت کانادایی حمایت می شود.
  • اثبات اینکه بیزنس الزامات مالکیت را داراست.

برنامه سرمایه گذاری فدرال که از دهه ۸۰ میلادی فعال بود به ناگهان از سوی دولت محافظه کار به رهبری هارپر متوقف شد و همه پرونده های موجود در این برنامه نیز پس از مدتی بسته شد. وزیر مهاجرت وقت مدعی بود که این برنامه مناسب نیست و محافظه کاران برنامه خود را معرفی خواهند کرد. محافظه کاران در حوزه مهاجرت تجاری دو برنامه اعلام کرده اند، یکی Start up program  و دیگری برنامه آزمایشی سرمایه گذاری است.

برنامه قابل اتکای سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا برنامه سرمایه گذاری کبک است که برای جزئیات آن می توانید اینجا را بخوانید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar