پروموشن کنپارس برای متقاضیان لیست ۳۸ گانه شرکت کننده در دعوای حقوقی
12 جولای 2012 - 12:21
بازدید 360
6

  خبر خوب دیروز را شنیده اید. نتیجه گرفتیم و امروز می دانیم که دست کم ۲۷۰ نفر از افرادی که با ما همراه شدند و در دعوای الزام وزیر به ایفای وظایف قانونی خود به ما اعتماد کردند مرحله انتخاب را گذرانده اند (لیست این افراد به صورت اختصاری شنبه در صفحه نامه ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

خبر خوب دیروز را شنیده اید. نتیجه گرفتیم و امروز می دانیم که دست کم ۲۷۰ نفر از افرادی که با ما همراه شدند و در دعوای الزام وزیر به ایفای وظایف قانونی خود به ما اعتماد کردند مرحله انتخاب را گذرانده اند (لیست این افراد به صورت اختصاری شنبه در صفحه نامه ها منتشر می شود) و باید منتظر مدیکال و بررسیهای امنیتی باشند.

کنپارس در نظر دارد به منظور قدردانی؛ امتیاز ویژه ای را برای این دسته از موکلین خود قایل شود و پیشنهاد خوبی را برای این دوستان آماده کرده است که در زیر می آید:

۱- این پیشنهاد تنها قابل اجرا برای آن دسته از موکلین کنپارس در گروه متقاضیان لیست ۳۸ گانه است که در دعوای حقوقی الزام وزیر شرکت کرده اند و قبولی آنها بر اساس لیست دادگاه تایید شده است و هیچ تعهدی را برای کنپارس در برابر دیگر موکلین ایجاد نمی کند.

۲- افراد این گروه می توانند برای تسویه مبلغ باقی مانده قرارداد خود از نرخ ویژه ارز استفاده کنند. این نرخ ۱۷۰۰ تومان در برابر یک دلار کانادا تعیین شده است.

۳- پرداخت به نرخ ویژه تنها در مورد اقساطی که در زمان پرداخت؛ سر رسید آنها نیامده قابل اعمال است به این معنی که اگر بر اساس قرارداد؛ سررسید یکی از اقساط گذشته است برای پرداخت آن قسط همان نرخ حواله روز محاسبه خواهد شد. 

۴- این پیشنهاد تنها برای دو هفته از روز شنبه ۲۴ تیر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۷ مرداد ماه ۱۳۹۱ قابل اجراست و تمدید نمی شود. تغییرات قیمت دلار در طول این مدت تاثیری بر اجرای این پیشنهاد نخواهد داشت. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar