وزیر جدید مهاجرت معرفی شد: آقای جیسن کنی Jason Kenny
31 اکتبر 2008 - 0:34
بازدید 591
11

امروز سی ام اکتبر 2008  آقای استفان هارپر نخست وزیر کانادا کابینه جدید خود را معرفی کرد. اگر چه چهره های جدید زیادی به کابینه راه نیافته اند ولی تغییرات و جابجایی های متعددی صورت گرفته است. از جمله این تغییرات انتصاب خانم دایان فینلی وزیر سابق مهاجرت به سمت وزیر نیروی انسانی و توسعه HRSDC و انتصاب […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز سی ام اکتبر 2008  آقای استفان هارپر نخست وزیر کانادا کابینه جدید خود را معرفی کرد. اگر چه چهره های جدید زیادی به کابینه راه نیافته اند ولی تغییرات و جابجایی های متعددی صورت گرفته است. از جمله این تغییرات انتصاب خانم دایان فینلی وزیر سابق مهاجرت به سمت وزیر نیروی انسانی و توسعه HRSDC و انتصاب آقای جیسن کنی وزیر مشاور در امور چند فرهنگی و هویت کانادایی  در کابینه سابق به سمت وزیر مهاجرت است. آقای جیسن نماینده محافظه کار پارلمان از حوزه جنوبی کلگری است. برای اطلاعات بیشتر در مورد وی اینجا را کلیک کنید.   

به نظر می رسد انتصاب خانم فینلی به سمت وزیر نیروی انسانی و توسعه در راستای سیاست دولت در هماهنگ ساختن سیستم مهاجرت با نیازهای اقتصادی کاناداست چرا که تشخیص نیاز بازار کانادا در حوزه صلاحیت آن وزارتخانه است و تغییرات جدید با توجه به سوابق موضوع کاملا قابل درک است.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که لیست مشاغل اوایل ماه نوامبر اعلام خواهد شد. این لیست شامل 38 شغل است که البته به تعدادی از آنها نظیر پزشکی، برخی رشته های مهندسی و نیز رشته های مالی  پیش از این از طرف مقامات اشاراتی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar