همکاری دولت انتاریو و شرکت اوپن‌‌تکست در طرح ایجاد فرصت‌های شغلی
15 می 2014 - 5:32
بازدید 368
11

نخست‌وزیر استان انتاریو،‌ خانم کتلین وین و آقای مارک برن‌چی (Mark Barrenechea)، رئیس و مدیرعامل شرکت OpenText(TM) ، یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح در زمینه سرمایه‌گذاری در مدیریت اطلاعات (EIM) و از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید نرم‌افزار در کانادا، اخیرا توافقی را علنی کردند که بر اساس آن قرار است طی ۷ سال آینده ۱ […]

ارسال توسط :
پ
پ

نخست‌وزیر استان انتاریو،‌ خانم کتلین وین و آقای مارک برن‌چی (Mark Barrenechea)، رئیس و مدیرعامل شرکت OpenText(TM) ، یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح در زمینه سرمایه‌گذاری در مدیریت اطلاعات (EIM) و از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید نرم‌افزار در کانادا، اخیرا توافقی را علنی کردند که بر اساس آن قرار است طی ۷ سال آینده ۱ هزار و ۲۰۰ شغل در این شرکت و در استان انتاریو ایجاد شود که به این ترتیب در این مدت تعداد نیروهای کانادایی این شرکت دو برابر خواهد شد.

آقای برن‌چی در این خصوص می‌گوید: «در اوپن‌تکست کارکنان دارایی‌های باارزش ما هستند و تعهد امروز ما قوی‌تر ساختن اجتماع نیروهای مستعد در حوزه تکنولوژی در استان انتاریو است. ما یک شرکت در سطح جهانی هستیم که در انتاریو رشد کرده و به همین دلیل و نیز وجود نیروهای با دانش بالای بسیار در این استان، همکاری قوی در زمینه تحقیق و توسعه با دانشگاه‌های آن و نیز ایجاد کامیونیتی‌های مبدع و توانمند در آن، تصمیم داریم که در همین استان هم سرمایه‌گذاری کنیم.»

شرکت اوپن‌تکست با امضای قراردادی هفت‌ساله با دولت انتاریو متعهد شده تا با صرف هزینه‌ای ۲ میلیارد دلاری به ایجاد اشتغال کمک کند. بر اساس مفاد این قرارداد، این شرکت طی هفت سال ۱ هزار و ۲۰۰ نفر بر تعداد شاغلان خود خواهد افزود. دولت انتاریو در حمایت از این حرکت، به این شرکت معادل ۱۲۰ میلیون دلار کمک مالی اعطا خواهد کرد.

خانم کتلین وین در این‌خصوص می‌گوید: «خوشحالم که شرکت انتاریویی اوپن‌تکست تصمیم گرفته تا کار خود را در این استان توسعه دهد. ما هم از این همکاری و هم از آینده روشن‌تری که قرار است برای استان ترسیم شود خوشحالیم.»

بیش از ۳۰ درصد مشاغل فوق در حوزه تحقیق و توسعه خواهند بود و ۱۰ درصد نیز به جوانان ۲۹ سال و پایین‌تر استان اختصاص خواهند داشت.

آقای دکتر اریک هاسکینز، وزیر توسعه اقتصادی، تجارت و اشتغال استان انتاریو می‌گوید: «بخش تکنولوژی در انتاریو بسیار موفق بوده و سبب شده تا این استان در این عرصه چهره‌های مهمی را به دنیا عرضه کند. تصمیم شرکت اوپن‌تکست به گسترش کار خود و ایجاد اشتغال در استان انتاریو هم برای بخش تکنولوژی و هم برای استعدادهای این عرصه در استان و نیز جوانان آن خبر بسیار خوبی است.»

شرکت اوپن‌تکست علاوه بر این‌که قصد دارد دفتر مرکزی خود در واترلو و نیز دفتر اتاوای خود را توسعه دهد، تصمیم دارد تا مرکز ارتباطات بین‌المللی با مشتریان و دفاتر خود را در مرکز شهر تورنتو گسترش دهد. مکان‌های استقرار دفاتر اوپن‌تکست عبارتند از دفتر مرکزی در واترلو، مرکز عملیاتی در ریچموندهیل، مرکز ارتباطات بین‌المللی با مشتریان در تورنتو (که تابستان سال گذشته افتتاح شده) و مراکز تحقیق و توسعه در اتاوا، پیتربرو و کینگستون. این شرکت در شهرهای مونترال و کلگری نیز دفاتری دایر نموده است.

آقای برن‌چی می‌گوید: «در این طرح هدف ما ایجاد اشتغال هم سریع و هم تدریجی در شرکت اوپن‌تکست است که کارکنان کانادایی ما را قادر می‌سازد تا به رقابت در عرصه‌های جهانی بپردازند. یک اوپن‌تکست قوی یعنی یک انتاریوی قوی.»

شرکت اوپن‌تکست از ابداعات و نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی‌ حمایت می‌کند و در شش ماه گذشته نیز مجموعه اقداماتی در همین خصوص در کانادا انجام داده که مستقیما به رشد تکنولوژی مربوط می‌شوند.

برای مطالعه اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar