هفدهمین شماره ماهنامه پرنیان+کوپن ۳۰ امتیازی
09 دسامبر 2013 - 2:26
بازدید 198
10

موضوعات متنوع و مفید را در هفدهمین شماره ماهنامه پرنیان کانادا بخوانید و از طریق اپلیکیشن پرنیان به یک کوپن ۳۰ امتیازی (اعتبار تا پایان دسامبر) دست یابید. هفدهمین (۱۷) شماره ماهنامه پرنیان کانادا، شماره آذر۱۳۹۲ / دسامبر ۲۰۱۳ که چهارمین شماره از سال سوم انتشار نشریه است هم‌اکنون در آرشیو دیجیتالی وبسایت پرنیان، در […]

ارسال توسط :
پ
پ

موضوعات متنوع و مفید را در هفدهمین شماره ماهنامه پرنیان کانادا بخوانید و از طریق اپلیکیشن پرنیان به یک کوپن ۳۰ امتیازی (اعتبار تا پایان دسامبر) دست یابید.

هفدهمین (۱۷) شماره ماهنامه پرنیان کانادا، شماره آذر۱۳۹۲ / دسامبر ۲۰۱۳ که چهارمین شماره از سال سوم انتشار نشریه است هم‌اکنون در آرشیو دیجیتالی وبسایت پرنیان، در اینجا در دسترس است.

در این شماره به سه موضوع اصلی پرداخته شده که عبارتند از افشاگرایی‌های اخیر از وجود  فساد در میان سیاست‌مداران کانادایی به‌ویژه بحث شهردار تورنتو، پرونده موضوع ماه این شماره که به موضوع «خانواده‌های دوپاره مهاجران و تاثیرات مثبت و منفی» می‌‌پردازد و نهایتا بررسی کتاب «نگاهی به شاه» نوشته دکتر عباس میلانی.

عناوین برخی از مطالب این شماره به قرار زیر است:

یادداشت علی مختاری درباره فساد در میان اعضا حزب محافظه‌کار و طرافداران آن و وظیفه ایرانیان در این باره به همراه متن کامل انگلیسی؛

یادداشت مجید بسطامی در مورد عملکرد دولت محافظه‌کار در برابر ایرانیان و فاصله عمل تا حرف؛

ماجرای فورد، پرسش‌هایی در پاسخ به یک پرسش به قلم دکتر طلوعی؛

راب فورد، کارداشیان تورنتو، مقاله‌ای از مک‌لینز با برگردان نادیا غیوری در مورد فاصله رفتاری و منشی میان شهردار تورنتو و ساکنان این شهر؛

خانواده‌های دوپاره مهاجران، گفتگو با دکتر بهرنگ صدیقی و مقاله‌ای از دکتر وحید طلوعی؛

شاهی که باید دوباره نگاهش کرد، بازخوانی کتاب شاه نوشته دکتر عباس میلانی؛

کسی برای سودابه گریه نمی‌کند به قلم دکتر مرتضی قمشه‌ای؛

برنامه‌های حمایتی دولت کبک از افراد کم‌توان به قلم نشاط تهرانی؛

و مطالب تالیف، ترجمه و کاربردی دیگر به قلم علی شاکرمی، ساقی مطهری، نادیا غیوری، مجید بسطامی و پونه وزیری در موضوعات مختلف.

هفدهمین شماره پرنیان به‌صورت تعاملی (interactive) است، همه لینک‌های داخل متن‌ها، آگهی‌ها، فهرست مطالب و نظایر اینها به صورت فعال عمل می‌کنند و شما می‌توانید با کلیک روی آنها به مقصد مورد نظر بروید.

برای تورق این شماره نشریه به این صفحه بروید.

شما می‌توانید به این شماره و همه شماره‌های قبلی پرنیان را از طریق اپلیکیشن‌ پرنیان بر روی هر دو بازار اپل و اندروید دسترسی پیدا کنید.

دسترسی به اپلیکیشن پرنیان روی apple store

دسترسی به اپلیکیشن پرنیان روی play store (گوگل اندروید)

اگر برای دسترسی به اپلیکیشن اندروید در پلی‌استور دچار مشکل هستید می‌توانید آن را مستقیما از لینک مربوطه در این صفحه parnianapp.com داون‌لود کنید.

نشریه پرنیان کانادا یکی از محصولات «گروه رسانه‌ای پرنیان» است که به مدیریت دکتر علی مختاری منتشر می‌شود و سردبیر آن مجید بسطامی است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar