هشدار در مورد سو استفاده از نام کنپارس در برخی از شهرستانها
18 نوامبر 2010 - 23:41
بازدید 381
8

علی مختاری   متاسفانه اطلاع یافتیم که در برخی شهرستانها عده ای سودجو خود را به عنوان نماینده ما معرفی کرده و سعی در جلب اعتماد متقاضیان مهاجرت و کلاهبرداری از آنان نموده اند. به اطلاع می رساند که این شرکت به هیچ فرد و یا شرکتی به جز افرادی که در همین سایت معرفی شده اند نمایندگی نداده […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

متاسفانه اطلاع یافتیم که در برخی شهرستانها عده ای سودجو خود را به عنوان نماینده ما معرفی کرده و سعی در جلب اعتماد متقاضیان مهاجرت و کلاهبرداری از آنان نموده اند. به اطلاع می رساند که این شرکت به هیچ فرد و یا شرکتی به جز افرادی که در همین سایت معرفی شده اند نمایندگی نداده است بنابراین ضمن هشداربه سودجویان که در صدد سو استفاده از نام این شرکت برآمده اند از همه دوستان و عزیزانی که به ما لطف دارند و ما را طرف اعتماد خود می دانند تقاضا داریم در صورت مشاهده این افراد موضوع را به سرعت از طریق تلفن و یا ایمیل به اطلاع ما برسانند تا در اولین فرصت برخورد قانونی با این افراد به عمل آید.    

یک بار دیگر بر این موضوع تاکید می کنیم که نمایندگان ما منحصر به افرادی است که در این سایت نام برده می شوند و تنها در شهرهای شیراز، مشهد و ارومیه فعالیت دارند و لازم است همه افراد پیش از عقد قرارداد از هویت آنان نیز اطمینان حاصل کنند. ذکر این نکته نیز ضروری است که جز در مورد نمایندگی مشهد نمایندگان ما مجاز به دریافت وجه نیستند و هر پرداختی مستقیما به حساب ما در بانک سامان و یا بانک تی دی کانادا واریز می شود بنابراین دریافت وجه خود نشانه ای است از اینکه با فردی با هویت جعلی مواجه شده اید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar