هشدار به متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: در کانادا با خرید ملک نمی توان اقامت گرفت
29 دسامبر 2008 - 0:10
بازدید 479
9

مدتی است برخی افراد سودجو در قالب شرکتهایی با ظاهر آراسته جنجالی در اینترنت و شبکه های ماهواره ای به را ه انداخته اند مبنی بر اینکه می توان از طریق خرید ملک در کانادا ویزای اقامت دریافت کرد. این تبلیغات سودجویانه به خصوص پس از به هم ریختن بازار خرید و فروش ملک در […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدتی است برخی افراد سودجو در قالب شرکتهایی با ظاهر آراسته جنجالی در اینترنت و شبکه های ماهواره ای به را ه انداخته اند مبنی بر اینکه می توان از طریق خرید ملک در کانادا ویزای اقامت دریافت کرد. این تبلیغات سودجویانه به خصوص پس از به هم ریختن بازار خرید و فروش ملک در دبی و رکود بازار ملک در کانادا شدت گرفته است.

هموطنان عزیز توجه داشته باشند که در کانادا به هیچ وجه قانونی وجود ندارد که بر اساس آن بتوان با خرید ملک اقامت دایم این کشور را بدست آورد. راههای دریافت اقامت در کانادا محدود به راههایی است که در این وب سایت به آنها اشاره شده است.

 متاسفانه  این ادعا برای ایرانیان باور پذیر است که می توان با خرید ملک در کشوری اقامت گرفت چرا که سابقه موضوع در کشورهای اروپایی و امارات وجود دارد اما در مورد کانادا به هیچ وجه این موضوع صحت نداشته و این تبلیغات اگر نگوییم به قصد کلاهبرداری است به منظور فروش املاک روی دست مانده بسیاری از فعالین بازار ملک کاناداست. متقاضیان مهاجرت با وعده اقامت برای خرید ملک اقدام می کنند با این امید که این امر موجب بدست آوردن اقامت شود ولی دیر یا زود پی خواهند برد که رابطه مسنقیمی بین خرید ملک و اقامت وجود ندارد.

تنها دو برنامه سرمایه گذاری برای دریافت اقامت کانادا وجود دارد، برنامه سرمایه گذاری کبک و برنامه سرمایه گذاری فدرال در این دو برنامه فرد واجد شرایط با پرداخت ۸۰۰ هزار دلار (برگشت پذیر) و یا ۱۸۰ هزار دلار (غیر قابل برگشت) می تواند اقامت کانادا را بدون قید و شرط دریافت کند. البته پیش خرید ملک در برنامه سرمایه گذاری کبک به منظور بالا بردن احتمال موفقیت پرونده آن هم در مواردی به تشخیص وکیل پرونده و در مرحله قبل از مصاحبه توصیه می شود ولی این موضوع امری کاملا فرعی است و اقامت به دلیل مالکیت صادر نمی شود. 

. در کنار این  دو، برنامه های استانی وجود دارند که به غلط سرمایه گذاری خوانده می شوند این برنامه ها کارآفرینی است و برای متقاضی تعهد ایجاد می کند که برای مدت معین در آن استان زندگی کرده و کسب و کاری را راه اندازی کند. در این برنامه ها هم خرید ملک هیچ تاثیری ندارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar