هدیه نوروزی کنپارس به زوج‌های جوان متقاضی مهاجرت
13 مارس 2011 - 17:24
بازدید 375
10

کنپارس برای زوج‌های جوان علاقه‌مند به گشایش پرونده مهاجرت امکان ویژه‌ای در نظر گرفته است. این افراد اگر در فاصله ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ برای عقد قرارداد اقدام نمایند تنها لازم است ۵۰۰ دلار کانادا برای قسط اول قرارداد پرداخت نمایند. بدین ترتیب جوانان متقاضی که معمولا برای آغاز فرایند مهاجرت با […]

ارسال توسط :
پ
پ

کنپارس برای زوج‌های جوان علاقه‌مند به گشایش پرونده مهاجرت امکان ویژه‌ای در نظر گرفته است. این افراد اگر در فاصله ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ برای عقد قرارداد اقدام نمایند تنها لازم است ۵۰۰ دلار کانادا برای قسط اول قرارداد پرداخت نمایند. بدین ترتیب جوانان متقاضی که معمولا برای آغاز فرایند مهاجرت با دشواری‌های مالی بیشتری روبرو هستند این امکان را خواهند داشت که در فاصله زمانی طولانی‌تری هزینه‌های مربوطه را در اقساط باقیمانده پرداخت نمایند.

برای استفاده از این فرصت باید حداقل یکی از زوجین ۳۰ سال یا کمتر،  سن داشته باشد.

متقاضیان مجرد هم در صورتیکه سن آنها ۳۰ سال یا کمتر باشد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

حتی آن دسته از جوانان که همین الان آمادگی کامل برای گشایش پرونده مهاجرتی ندارند اما احتمال می‌دهند که ظرف چند ماه آینده برای این کار اقدام خواهند کرد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا هزینه‌های آغاز فرایند مهاجرت را متعادل‌تر و اقتصادی‌تر نمایند.

توجه داشته باشید که شما با گشایش پرونده مهاجرتی علاوه بر اینکه از انوع مشاوره‌های تخصصی کارشناسان ما برخوردار خواهید شد می‌توانید به خدمات متنوعی از قبیل صدها مقاله وبگاه کنپارس، جزوات کتابخانه، تخفیف در هزینه نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و نظیر آنها برخوردار شوید که برای دیگران فراهم نیست.

کنپارس امیدوار است با این حرکت برای جوانان متقاضی مهاجرت، فرصت مناسبی فراهم آورده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar