نکاتی درباره تغییر سیستم امتیازبندی نیروی متخصص فدرال
13 ژوئن 2011 - 20:12
بازدید 424
8

همانطور که پیشتر به اطلاع شما رسید در جلسه‌ای که نمایندگان مشاوران مهاجرت با محوریت Canadian Migration Institute با مسئولان و کارشناسان اداره مهاجرت کانادا داشته‌اند به تفصیل به موضوع تغییر در سیستم امتیازبندی نیروی متخصص فدرال پرداخته شده است. مطالب مرتبط اینجا می آیند. در این جلسه به موارد متعددی درباره تغییرات سیستم امتیازبندی […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر به اطلاع شما رسید در جلسه‌ای که نمایندگان مشاوران مهاجرت با محوریت Canadian Migration Institute با مسئولان و کارشناسان اداره مهاجرت کانادا داشته‌اند به تفصیل به موضوع تغییر در سیستم امتیازبندی نیروی متخصص فدرال پرداخته شده است.

در این جلسه به موارد متعددی درباره تغییرات سیستم امتیازبندی نیروی متخصص فدرال (که پیشتر اعلام شده بود از اول جولای عملیاتی خواهد شد) اشاره شده است از جمله اینکه با فراخوان اداره مهاجرت، بیش از ۶۰۰ مورد تذکر یا پیشنهاد از سوی مشاوران قانونی مهاجرت به این اداره واصل شده و همین کار جمع‌بندی مطالب را به درازا کشانده است. در نتیجه همین بررسی‌ها، براورد این اداره این است که زمان اعمال تغییرات نهایی احتمالا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دیگر خواهد بود. این اداره هم‌اکنون در حال کار بر روی یک سیستم نرم‌افزاری جدید است که به شبیه‌سازی سیستم جدید امتیازبندی می‌پردازد و در حال بررسی خروجی‌های این سیستم است تا آخرین اصلاحات بر روی آن صورت پذیرد.

مسئولان بخش نیروی متخصص اداره مهاجرت در این نشست به پاره‌ای از پیشنهادهای مهم مشاوران درباره نحوه تاثیر نمره زبان و میزانی که برای حداقل آمادگی زبان در نظر دارند، تاثیر امتیاز همسر و فرزند، اثرگذاری تجربه کاری و تحصیلات در سیستم امتیازبندی و هم‌چنین پارامتر سن پرداخته‌اند.

متن کامل توضیحات این اداره درباره تغییر سیستم امتیازبندی نیروی متخصص فدرال، در خبرنامه شماره ۵۳ کنپارس که شنبه گذشته منتشر شد به عنوان خبر ویژه منعکس شده‌ است. برای آگاهی از محتوای این مطلب شما را به مطالعه آن خبرنامه دعوت می‌کنیم.

اگر شما موکل کنپارس هستید یا برای عضویت سایت یا دریافت خبرنامه ثبت نام کرده‌اید باید هر هفته آن را دریافت کنید. اگر چنین نیست لطفا پوشه‌های اسپم یا مشابه آن را در اکانت ایمیل خود جستجو کنید. اگر آن را نیافتید یا در دریافت خبرنامه دچار مشکل هستید یا می‌خواهید جدیدا عضو شوید، می‌توانید ادرس ایمیل خود را در باکسی که در سمت راست پایین همین صفحه برای ثبت نام رایگان خبرنامه در نظر گرفته شده است وارد کنید و از شماره آینده خبرنامه را دریافت کنید. البته برای همه کسانی‌که در فاصله بین ارسال دو خبرنامه ثبت نام می‌کنند، خبرنامه هفته گذشته یک بار دیگر و قبل از ارسال خبرنامه هفته آینده، فرستاده خواهد شد.

شما با وارد کردن تنها آدرس ایمیل خود می‌توانید خبرنامه را دریافت کنید اما توصیه ما این است که عضو سایت شوید تا علاوه بر دریافت خبرنامه، سطح دسترسی‌اتان به اخبار و مقالات افزایش یابد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar