نکاتی برای متقاضیان رشته پرستاری
14 دسامبر 2010 - 8:58
بازدید 412
6

هر چند که بر خلاف انتظار، آمار فهرست رشته‌های فدرال در دو روز اخیر به روز نشده است اما با آخرین نتایجی که مربوط به یک هفته قبل (ششم دسامبر) است می‌توان نکاتی را در مورد این رشته به اطلاع شما عزیزان رساند. با توجه به اینکه سرعت رشد پرونده‌های رسیده در تمام هفته‌های اخیر فزونی […]

ارسال توسط :
پ
پ

هر چند که بر خلاف انتظار، آمار فهرست رشته‌های فدرال در دو روز اخیر به روز نشده است اما با آخرین نتایجی که مربوط به یک هفته قبل (ششم دسامبر) است می‌توان نکاتی را در مورد این رشته به اطلاع شما عزیزان رساند.

با توجه به اینکه سرعت رشد پرونده‌های رسیده در تمام هفته‌های اخیر فزونی داشته و به حدود ۱۰۰ پرونده در هفته رسیده است، احتمالا عدد رسمی پرونده‌های دریافتی در این کد به مرز ۹۰۰ پرونده رسیده و حتی شاید از آن گذر کرده باشد و قاعدتا اگر اتفاق خاصی نیافتد تا فاصله یک هفته تا ۱۰ روز آینده این رشته به سقف ۱۰۰۰ تا رسیده و بسته خواهد شد. توجه داشته باشید که بین آمار رسمی سایت و آمار پرونده‌هایی که به اداره مهاجرت سیدنی رسیده‌اند یک فاصله عددی وجود دارد چون سیدنی پرونده‌های بررسی شده را فهرست می‌کند در حالی‌که همیشه تعدادی پرونده در مرحله دریافت یا بررسی قرار دارند که چون نمی‌توان دقیقا گفت این موارد چه تعدادی هستند باید فرض را بر این گذاشت که فرصت باقیمانده، کمتر از آن چیزی است که آمار می‌گوید.

معنای این سخن این است که تنها متقاضیانی هنوز شانس حضور در جمع ۱۰۰۰ پرونده امسال را دارند که

  • نخست، همه مدارک لازم برای گشایش پرونده را آماده کرده باشند که در صدر آنها نمره آزمون زبان است،
  • دوم، امتیاز آنها با همین مدارک فعلی شرط حداقل لازم برای ارسال درخواست را تامین کند، و
  • سوم، فرم‌ها و کارهای تکمیل مدارک و چک کردن همه نکات مهم را در کمترین زمان و با بالاترین میزان از دقت انجام دهند چرا که اگر به هر دلیلی پرونده آنها بازگشت بخورد فرصت مجددی برای ورود به صف ندارند.

همکاران ما در کنپارس یک لاین جدید اکسپرس برای متقاضیان این رشته باز کرده‌اند و هر کس که بخواهد برای این رشته اقدام کند به شرط تکمیل بودن مدارک، می‌تواند مطمئن باشد که کنپارس در سریع‌ترین زمان ممکن، این کار را انجام خواهد دهد. ما در حوزه‌هایی که یک دفتر مشاوره و وکالت مهاجرت می‌تواند خدمات ارائه دهد، همه تلاش‌ها را انجام خواهیم داد تا شما بتوانید از آخرین فرصت بهره ببرید. سایر موارد به سرعت عمل خود شما، سرعت عمل دیگر متقاضیان، مواردی چون پست و نهایتا شانس بستگی دارد.

اما آنها که می‌دانند در این فرصت نمی‌توانند کاری انجام دهند:

پیشنهاد ما این است که دست از امروز و فردا کردن بردارند و فرصت‌های باقیمانده را به سرنوشت این فرصت از دست‌رفته تبدیل نکنند. بهترین کار این است که با مشاوران ما در کنپارس سریعا سایر ویزاها و حالت‌های ممکن را بررسی کنند که منطقی‌ترین و عملی‌ترین آنها اقدام از طریق نیروی متخصص کبک است. از آنجا که این رشته در کبک هم از رشته‌های پرامتیاز است می‌توانند مطمئن باشند که مسیر نسبتا سریعی را در آنجا طی خواهند کرد.

اگر در سال آینده (احتمالا اواخر ماه جون) فهرست جدید رشته‌های مورد نیاز فدرال اعلام شد و پرستاری در میان آنها دوباره حضور داشت می‌توانند با مشاوره با دکتر مختاری در مورد ماندن در مسیر کبک یا درخواست برای فدرال بسته به شرایط آن زمان، بهترین گزینه را انتخاب کنند. اما اگر به هر دلیلی این امر مقدور نبود (مثلا به دلیل حذف رشته یا افزایش امتیاز یا اعلام شروط جدید…) حداقل این اطمینان را دارند که پرونده آنها در اداره مهاجرت کبک مسیر خود را طی خواهد کرد.

برای طرح پرسش‌های خود به ما ایمیل بزنید یا با مشاوران کنپارس در تهران و سایر شهرهای کشور تماس بگیرید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar