نوا اسکوشیا از ۲۷۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد
10 فوریه 2022 - 1:57
بازدید 559
3
نوا اسکوشیا در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۲ انتخابی برگزار و از ۲۷۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

نوا اسکوشیا در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۲ انتخابی برگزار و از ۲۷۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا (NSNP) در این انتخاب از پرستارانی دعوت کرد که در مجموعه اکسپرس انتری پروفایل داشتند. پرستاران دعوت‌شده اکنون یک گام به اقامت دائم کانادا نزدیک‌تر شده‌اند.
نوا اسکوشیا به صورت دوره‌ای از متقاضیان اکسپرس انتری در مشاغل خاصی دعوت می‌کند که مورد نیاز استان هستند. در انتخاب اخیر، برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا از پرستارانی دعوت کرده که واجد شرایط زیرگروه اولویت‌های بازار کار این استان بودند.

برای دریافت گواهی استانی، شغل اصلیِ متقاضیان باید پرستاری و پرستار روان‌پزشکی دارای مجوز (NOC 3012) بوده و شرح وظایف آن‌ها با کد شغلی مربوطه در سیستم طبقه‌بندی مشاغل مطابقت داشته باشد.
آن‌ها باید از کارفرمایان خود توصیه‌نامه‌ای ارائه دهند که نشان دهد در شغل مورد نظر حداقل سه سال سابقه کار دارند.

متقاضیان دعوت‌شده همچنین باید در هر چهار مهارتِ زبان‌های انگلیسی و فرانسه، CLB 9 یا بالاتر داشته و مدرک کارشناسی یا یک مدرک تحصیلی از یک موسسه آموزش عالی برای حداقل یک دوره سه ساله ارائه دهند.
آخرین مهلت برای درخواست پیش از نیمه شب ۱۰ مارچ است. در صورت موفقیت‌آمیز بودن درخواست‌ها، متقاضیان گواهی استانی از نوا اسکوشیا دریافت خواهند کرد. به این ترتیب آن‌ها در سیستم اکسپرس انتری متقاضی برنامه‌های استانی در نظر گرفته شده و در صورت دریافت دعوت‌نامه از سیستم اکسپرس انتری، می‌توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

اکسپرس انتری

اولین گام برای دریافت دعوت‌نامه از طریق زیرگروه اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا، ایجاد یک پروفایل در سیستم اکسپرس انتری است.
برنامه‌های مهاجرتی فدرال از سیستم آنلاینِ اکسپرس انتری برای مدیریت درخواست‌های خود استفاده می‌کنند. سه برنامه که از طریق سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌شوند عبارت‌اند از: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار فنی فدرال و برنامه تجربه کانادایی.

متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) و بر اساس عواملی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌شوند.
متقاضیان دعوت‌شده اکنون ۶۰ روز تقویمی مهلت دارند تا درخواست و مدارک کامل خود را برای گواهی استانی ارسال کنند.

اگر متقاضیان اکسپرس انتری موفق به کسب گواهی استانی از نوا اسکوشیا شوند، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز آن‌ها اضافه شده و دریافت دعوت‌نامه از این سیستم را برای آن‌ها تضمین می‌کند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar