نخستین نشست انجمن بازرگانی ایران و کانادا با حمایت مالی شرکت کنپارس در سال ۱۴۰۱ برگزار شد
18 ژوئن 2022 - 1:45
بازدید 679
22
عالیه مختاری با معرفی شرکت کنپارس و با نگاهی گذرا به برنامه های تجاری استارت‌آپ ویزای کانادا و دیگر برنامه ها اشاره داشت
ارسال توسط :
پ
پ

این نشست با حضور اساتیدی در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی از جمله پرفسور اکبر مانوسی، استاد اقتصاد و مدیریت دانشگاه‌های اتاوا و کارلتون و رئیس شورای مسلمانان کانادا،  آقایان سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو، دکتر احمد ولی پور، عالیه مختاری نماینده شرکت کنپارس ، پرفسور بیدار مغز، پدر تشریفات ایران، دکتر نسرین خادمی، کارآفرین و تولیدکننده مواد غذایی به کانادا، دکتر فرخ دیبا، دکتر علی اصغر کیهانی، بنیان گذار صنعت نوین بتن و فراورده‌های بتنی در ایران، رییس کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران، فاصل جمشیدی، هنرمند، خواننده ارکستر سمفونی و ملی ایران برگزار شد.

اهمیت برنامه های تجاری در شرکت کنپارس

عالیه مختاری با معرفی شرکت کنپارس و با نگاهی گذرا به برنامه های تجاری استارت‌آپ ویزای کانادا و دیگر برنامه ها اشاره داشت و همچنین در ادامه گفت علی مختاری یکی از اولین کسانی بودند که در سال ۲۰۱۸ استارتاپ ویزای کانادا را راه‌اندازی کرد و کنپارس توانسته است، در زمینه برنامه های تجاری ویزاهای بسیاری را دریافت کنند .

وی در ادامه همچنین به برگزاری وبینار ویژه برنامه‌های تجاری شامل: استارت‌آپ، ویزای کار تجاری، کارآفرینی و سرمایه گذاری است، اشاره کرد. نماینده شرکت کنپارس، از وبینار دیگری مختص پزشکان خبر داد و گفت: در این وبینار پزشکان می‌توانند تمامی دغدغه های خود را در مورد مسیر مهاجرت و کار در کانادا برطرف کنند.

عالیه مختاری با بیان این نکته مهم که یکی از استراتژی های شرکت کنپارس همراهی موکلین و حمایت از آن ها است به مصاحبه‌ی علی مختاری با دیوید لمتی، وزیر دادگستری کانادا اشاره کرد که این گفتگو باعث شد روند کار بهتری را در زمینه پرونده های مهاجرتی شاهد باشیم.

گفتنی است این نشست با حمایت مالی شرکت کنپارس در راستای همکاری و توسعه بازرگانی دو کشور ایران و کانادا برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar