نتایج مسابقه فرهنگی هفت سین من، هفت سین تو، هفت سین ما (نوروز ۱۳۸۸) اعلام شد
06 آوریل 2009 - 14:37
بازدید 306
7

مسابقه فرهنگی موسسه فرهنگی رومی وابسته به شرکت کنپارس زیر عنوان هفت سین من، هفت سین تو، هفت سین ما  پایان یافت و با رای بازدید کنندگان سایت هفت سین برندگان آن تعیین شدند. بسیار خوشبختیم که به اطلاع برسانیم که استقبال بسیار خوبی از این برنامه بعمل آمد. این استقبال در سه سطح مشارکت […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسابقه فرهنگی موسسه فرهنگی رومی وابسته به شرکت کنپارس زیر عنوان هفت سین من، هفت سین تو، هفت سین ما  پایان یافت و با رای بازدید کنندگان سایت هفت سین برندگان آن تعیین شدند. بسیار خوشبختیم که به اطلاع برسانیم که استقبال بسیار خوبی از این برنامه بعمل آمد. این استقبال در سه سطح مشارکت در برگزاری آن از سوی فعالان فرهنگی مونترآل، مشارکت ایرانیان عزیز در ارسال عکسها و پاسخ به سوالات و سرانجام مشارکت وسیع ایرانیان فرهنگ دوست دررای گیری برای تعیین برندگان بود.

برای دیدن نتایج اینجا را کلیک کنید.

 

به سه هفت سین برتر جوایز ویژه بنا بر اعلام قبلی داده می شود و علاوه بر آن به هفت نفر دیگر از منتخبان نیز جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

کنپارس از همه عزیزانی که در این برنامه ما را یاری دادند تشکر می کند. امیدواریم این برنامه در سالهای بعد با برنامه ریزی دقیقتر و مشارکت بیشتردر سراسر کانادا برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar