نامه مدیریت کنپارس به وزیر مهاجرت کبک در اعتراض به بستن ناگهانی و نامناسب برنامه سرمایه گذاری کبک
29 اکتبر 2010 - 21:00
بازدید 398
7

  [مشاهده خبر در طراحی جدید]   در پی بسته شدن ناگهانی برنامه سرمایه گذاری کبک  با وجود اعلام قبلی مبنی بر باز ماندن آن تا قطعی شدن قانون جدید سرمایه گذاری فدرال، مدیریت کنپارس طی نامه ای به خانم کاتلین ویل، وزیر جدید مهاجرت کبک مراتب اعتراض خود را اعلام کرده و در پایان درخواست نموده است حداقل پرونده های ارائه شده به دفتر اداره مهاجرت تا پایان روز ۱۳ اکتبر وارد پروسه رسیدگی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

[مشاهده خبر در طراحی جدید]

 

در پی بسته شدن ناگهانی برنامه سرمایه گذاری کبک  با وجود اعلام قبلی مبنی بر باز ماندن آن تا قطعی شدن قانون جدید سرمایه گذاری فدرال، مدیریت کنپارس طی نامه ای به خانم کاتلین ویل، وزیر جدید مهاجرت کبک مراتب اعتراض خود را اعلام کرده و در پایان درخواست نموده است حداقل پرونده های ارائه شده به دفتر اداره مهاجرت تا پایان روز ۱۳ اکتبر وارد پروسه رسیدگی شوند.

ترجمه نامه به شرح زیر است: 

 

ادامه نامه دکتر مختاری

 

خانم وزیر

 

در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۰ حدود ساعت ۳ بعد از ظهر به ما اعلام شد که برنامه سرمایه گذاری اداره مهاجرت کبک تنها تا ظهر روز جمعه ۱۵ اکتبر و تا سقف ۵۰۰ تقاضا  مشترک بین ادارات مونترآل و هنگ کنگ ادامه خواهد یافت.

روشی که اداره مهاجرت در این خصوص در پیش گرفت موجب شده است سوالات زیادی در ذهن وکلا و مشاورین مهاجرت ایجاد شود:

۱- به وکلا و مشاورین مهاجرت وقت کافی داده نشده است تا در خصوص تحویل پرونده های موجود خود اقدام کنند

 

۲- با توجه به اختلاف ساعت بین هنگ کنگ و مونترآل که معادل ۱۲ ساعت است و نیز نامه روز ۱۳ اکتبر آقای ژروه  که در آن اعلام داشته "شرایط اعلام شده در جلسه روز ۱۲ اکتبر (یعنی رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده) تا پایان همان روز حاصل شده است" در زمان اعلام تصمیم یعنی ساعت ۲ بعد از ظهر روز ۱۲ اکتبر که در هنگ کنگ ساعت ۲ صبح روز ۱۳ اکتبر بوده است، متقاضیان هنگ کنگی  قبلا شانس خود را برای تحویل مدارک خود از دست داده بوده اند و اگر آقای ژروه درست می گوید، شما نباید از دفتر خود در هنگ کنگ هیچ درخواستی را دریافت کرده باشید. همه ما می دانیم که چنین نیست.

 

 

متن نامه موسیو ژروه

۳- در تاریخ ۱۴ اکتبر شما اعلام کردید که از ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز ۱۳ اکتبر به بعد پرونده ای نمی پذیرید و پرونده های رسیده نیز باز می گردند و دلیل آنرا تکمیل ظرفیت از سوی اداره هنگ کنگ اعلام کرده اید. روشن است که در این تصمیم اختلاف ساعت ۱۲ ساعته در نظر گرفته نشده و زمانی که در آخر روز ۱۲ اکتبر ادارات مونترآل در حال بسته شدن بود، تا چند ساعت بعد در هنگ کنگ آغاز روز بود و این فرصتی استثنایی را برای متقاضیان دفتر هنگ کنگ فراهم نمود تا ظرفیت مشترک با مونترآل را پر کنند.

 

به منظور حل مشکلات پیش آمده و نیز رعایت عدالت پیشنهاد می کنم که آن وزارتخانه حداقل پرونده های تحویل شده به اداره مهاجرت کبک در روز ۱۳ اکتبر را برای بررسی بپذیرد  تا به این ترتیب فرصت مساوی به متقاضیان دفتر مونترآل و هنگ کنگ داده شده باشد.

 

علی مختاری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar