ناتوانی دولت در جمع بندی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا برای برنامه نیروی متخصص فدرال
05 ژوئن 2010 - 11:13
بازدید 429
8

علی مختاری   مدتهاست که شایعه تغییر لیست مشاغل فدرال مطرح بوده  و گاه با تحرکات وزیر مهاجرت در ارتباط با رایزنی با دیگر نهادها، گروههای درگیر و حتی عموم مردم ، وقوع این تغییرات حتمی و سریع فرض شده است. اما به نظر می رسد که وزارت مهاجرت با وجود جمع آوری نظرات از […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

مدتهاست که شایعه تغییر لیست مشاغل فدرال مطرح بوده  و گاه با تحرکات وزیر مهاجرت در ارتباط با رایزنی با دیگر نهادها، گروههای درگیر و حتی عموم مردم ، وقوع این تغییرات حتمی و سریع فرض شده است. اما به نظر می رسد که وزارت مهاجرت با وجود جمع آوری نظرات از منابع مختلف هنوز نتوانسته است به یک لیست یقینی برسد و ترجیح داده  تا زمانی که لیست مطلوب آماده شود، بر اساس همان لیست سابق که چندان هم بیگانه با نیازهای فعلی کانادا نیست عمل کند.

شنیده ها حاکی از آن است که وسعت نظر خواهی و نیز پراکندگی نظرات خود عامل مهمی در ایجاد این تاخیر بوده است.

 

بسیاری از متقاضیان با وجود اینکه بر اساس لیست فعلی واجد شرایط هستند از ترس تغییر ناگهانی لیست در فاصله ارسال تا  وصول پرونده به اداره مهاجرت از اقدام خودداری می کنند و منتظر رسیدن به اطمینان بیشتر هستند، ظاهر داستان این است که این انتظار طولانی شده و صبر بیشتر موجب اتلاف بیشتر زمان خواهد شد.

 

بدیهی است این مجموعه همه تغییرات را زیر نظر دارد و به محض وصول هر نشانه ای از تغییرات پیش رو این مطلب در سایت ما اعلام خواهد شد. از سوی دیگر سیستم را به گونه ای تنظیم کرده ایم که از زمان عقد قرارداد تا وصول پرونده به اداره مهاجرت تنها یک هفته زمان لازم است و ریسک بزرگی پیش روی این عزیزان نیست. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar