مقررات سختگیرانه‌تر برای ویزای اقامت دایم کانادا ازطریق ازدواج
15 آوریل 2011 - 11:56
بازدید 398
9

دولت کانادا در حال وضع قانون جدیدی است که بر مبنای آن فردی که می‌خواهد از خارج از کانادا برای زندگی با همسر یا شریک زندگی خود به کانادا بیاید، قبل از این که اقامت دائم کانادا را دریافت کند، باید دو سال با شریک زندگی خود زندگی کرده باشد. وضع این الزام سختگیرانه‌تر در […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا در حال وضع قانون جدیدی است که بر مبنای آن فردی که می‌خواهد از خارج از کانادا برای زندگی با همسر یا شریک زندگی خود به کانادا بیاید، قبل از این که اقامت دائم کانادا را دریافت کند، باید دو سال با شریک زندگی خود زندگی کرده باشد. وضع این الزام سختگیرانه‌تر در واقع تلاشی است از جانب اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (CIC) برای کاستن از میزان ازدواج‌های ساختگی و تقلبی با هدف مهاجرت به کانادا و کسب اقامت دایم.

در این شرایط جدید، همسر یا شریک زندگی‌ای که از کشور دیگری می‌آید و سابقه ارتباط او با همسر یا شریک زندگی‌اش در کانادا به کمتر از دو سال می‌رسد، تنها دارای اجازه اقامت مشروط خواهد شد. اگر این فرد نتوانست دو سال با همسر یا شریک کانادایی خود زندگی کند و یا به هر شکل معلوم شد که این ارتباط یک ارتباط حقیقی نیست، اجازه اقامت مشروط ملغی خواهد شد.

پیش از این کشورهای ایالات متحده امریکا، انگلیس و استرالیا نیز قانون مشابهی برای اعطای ویزا به همسر و یا شریک زندگی داشته‌اند.

علاوه بر این، دولت کانادا قانون دیگری به نام «محدودیت خویشاوندی (sponsorship bar) را نیز عرضه خواهد کرد که بر اساس آن فردی که خود تحت حمایت یا از طریق برنامه خویشاوندی از طریق ازدواج یا شریک زندگی بودن با فرد دیگری مقیم کانادا شده و توانسته وارد خاک کانادا شود، تا ۵ سال حق ندارد اسپانسر همسر یا شریک زندگی جدیدی برای خود شود. در واقع، اگر چنین فردی از همسر خود جدا شود یا باید با فردی در داخل کانادا ازدواج کند و یا تا زمان پایان محدودیت پنج ساله صبر کند.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

در صورتی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستید برای اولین گام فرم ارزیابی ما را تکمیل کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar