مطالعه کتاب «پرستاری در کانادا» در کتابخانه کنپارس
20 می 2010 - 20:34
بازدید 433
11

  همانطور که پیشتر وعده کرده بودیم، ارائه جزوات آن-لاین آشنایی با مشاغل حرفه ای در کانادا بر روی وب سایت کنپارس آغاز شده که اولین آن به شغل پرطرفدار پرستاری می پردازد.   مقدمه و فصل اول کتاب «پرستاری در کانادا، آشنایی با الزامات و شرایط بازار کار، برنامه های استانی و چگونگی کاریابی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

همانطور که پیشتر وعده کرده بودیم، ارائه جزوات آن-لاین آشنایی با مشاغل حرفه ای در کانادا بر روی وب سایت کنپارس آغاز شده که اولین آن به شغل پرطرفدار پرستاری می پردازد. 
 

مقدمه و فصل اول کتاب «پرستاری در کانادا، آشنایی با الزامات و شرایط بازار کار، برنامه های استانی و چگونگی کاریابی در حرفه پرستاری در کانادا» از تاریخ چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۹ می ۲۰۱۰ به مطالب کتابخانه کنپارس اضافه شده و بنا است که به فاصله های زمانی کوتاه، سایر فصول این کتاب هم به ترتیب در دسترس علاقه مندان و اعضایی که مجوز استفاده از مطالب کتابخانه را داشته باشند قرار بگیرد.  
 

این کتاب نهایتا در یک مقدمه و چهار فصل شامل:

  • فصل اول معرفی رشته پرستاری در کانادا،
  • فصل دوم نحوه آموزش و اشتغال پرستاران بین المللی در کانادا،
  • فصل سوم مباحث تکمیلی و
  • فصل چهارم معرفی منابع و مراجع مفید به مخاطبان عرضه می شود و

 
 

شامل آخرین منابع اطلاعاتی معتبر و رسمی، گزارشات و مصاحبه ها به صورت ترجمه از مجلات و ژورنال های علمی و یا مواردی که به طور اختصاصی توسط تیم همکاران کنپارس انجام شده، خواهد بود. امید می رود مطالب آن بتواند به تمامی پرسش های عمومی پرستاران محترم یا علاقه مندان به تحصیل در این رشته درباره جزییات این رشته حرفه ای در کانادا پاسخ دهد.   
 

در فصل اول که هم اکنون در اختیار شماست، اطلاعات جامعی درباره این رشته در قالب ۴ زیرفصل شامل:

  • شغل پرستاری در یک نگاه،
  • دسته بندی مشاغل و انواع زیرشاخه های رشته پرستاری در کانادا،
  • وظایف و مهارت های اصلی مورد انتظار دولت و دیگر کارفرمایان کانادایی از پرستاران، و
  • حقوق و درآمدهای این رشته

 
 

ارائه شده است. کتاب پرستاری به دلیل اهمیت این رشته و تعداد فراوان متقاضیان مهاجرت در میان این گروه مفصل ترین جزوه معرفی شغلی کنپارس خواهد بود. بلافاصله و همزمان با انتشار فصول بعدی، جزوه معرفی «رشته حسابداری و مدیریت مالی» نیز به تدریج در کتابخانه قرار خواهد گرفت.    
 

از دیگر برنامه های این کتابخانه تنظیم مدون جزوات کاربردی نظیر «۱۰۰ روز اول در کانادا» و «ادامه تحصیل در کانادا» و همچنین ارائه ماهانه گزارش های تفصیلی از شرایط و شاخصه های مالی، اقتصادی و برنامه ای برای آشنایی با فضای کار و کسب در کانادا است. شما می توانید با ارسال پرسش های خود در غنای مطالب این جزوات یاریگر کنپارس و تیم پژوهشی آن باشید. با این کتابخانه همراه باشید و از مطالب آن بهره بگیرید

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar