مشاورین مهاجرت برای کار در کبک باید از اداره مهاجرت کبک مجوز دریافت کنند
11 نوامبر 2010 - 16:34
بازدید 341
8

  علی مختاری   همانگونه که انتظار می رفت اداره مهاجرت کبک مقرراتی را برای کنترل کسانی که متقاضیان برنامه های مهاجرتی این استان  را نمایندگی می کنند، تصویب کرده است و در تاریخ چهارم نوامبر اعلام شد.   بر اساس این مقررات تنها اعضای CSIC  که از سوی اداره مهاجرت کبک به رسمیت شناخته […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

همانگونه که انتظار می رفت اداره مهاجرت کبک مقرراتی را برای کنترل کسانی که متقاضیان برنامه های مهاجرتی این استان  را نمایندگی می کنند، تصویب کرده است و در تاریخ چهارم نوامبر اعلام شد.

 

بر اساس این مقررات تنها اعضای CSIC  که از سوی اداره مهاجرت کبک به رسمیت شناخته شوند می توانند به متقاضیان مشاوره داده و آنها را در این استان نمایندگی کنند.

تنها کسانی به رسمیت شناخته می شوند که علاوه بر عضویت در CSIC  در کبک مستقر باشند، زبان فرانسه بدانند و در امتحانات کبک قبول شوند. همه مشاورین باید تا دوم فوریه سال ۲۰۱۱  برای شناسایی خود درخواست دهند.

 

معنی این مقررات این است که  از تاریخ دوم فوریه به بعد نه تنها بر خلاف گذشته هر کسی نمی تواند متقاضیان کبک را نمایندگی کند بلکه  تنها افرادی معین یعنی :

 

۱- وکلای دادگستری

۲- سردفتران اسناد رسمی کبک

۳- مشاورین مهاجرت عضو CSIC  که از سوی اداره مهاجرت کبک مجوز دریافت کرده اند  

 

از اینرو لازم است متقاضیان اطمینان حاصل کنند که پرونده خود را به کسی بسپرند که از لحاظ قانونی از نظر اداره مهاجرت کبک مورد قبول باشد

 

اصل مطلب را اینجا ببینید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar